تکلیف زمین‌های مربوط به طرح جوانی جمعیت مشهد مشخص شد

معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس از تعیین تکلیف پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محسن داوری شنبه ۳۱ شهریور با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست شورای مسکن شهرستان اظهار کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی جلساتی را برگزار می‌کنیم و اراده ما بر این است تا کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند و واجد شرایط هستند، صاحب مسکن شوند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با بیان اینکه در بینالود هنوز تمام زمین‌ها واگذار نشده است، افزود: خوشبختانه تعداد واگذاری زمین نسبت به هفته‌های گذشته رشد داشته و به عدد ۱۲۷ رسیده است. بر این اساس؛ قرعه کشی شد تا افراد جدید در موعد معین زمین خود را تحویل بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه فوق تکلیف زمین‌های مربوط به طرح جوانی جمعیت مشخص شد، ادامه داد: همچنین مقرر شد تا ۱۵ آبان تمام زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن آماده‌سازی شود و امر تحویل به واجدین شرایط صورت بگیرد.

داوری به وضعیت زمین‌های ملک‌آباد پرداخت و گفت: در ملک‌آباد مجددا افرادی که اقدام به ساخت‌وساز نکرده بودند قرعه کشی و تقریبا نفراتی که شرایط داشتند، تعیین تکلیف شدند. باید گفت؛ ساخت‌وسازها رو به رشد است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در خصوص وضعیت روستاهای بخش مرکزی شهرستان خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این روستاها بررسی شد که روند خوبی را شاهد هستیم. بنا شد در هفته آینده بازدیدهایی از پیشرفت پروژه‌ها داشته باشیم و همچنین در صورت مشاهده تاخیر در روند احداث با بانیان این امر برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روند احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در مهرگان مشهد قابل قبول است، تاکید کرد: دو سوم پروژه‌های نهضت ملی مسکن مهرگان در حوزه واگذاری کامل شده و همچنین برخی مشکل انشعابات داشتند که حل شده است. باید گفت؛ تعدادی تا پایان مهرماه، تعدادی تا ۲۲ بهمن و مابقی تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

داوری در پایان گفت: در شهر رضویه هم قرار شد اقدامات لازم حول محور نهضت ملی مسکن انجام و قرعه کشی در آن‌جا انجام شود.

کد خبر 1782117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha