برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات این آستان مقدس تشریح شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

 بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا برگزار خواهد شد.

 مراسم قبل از ظهر حرم مطهر حضرت معصومه(س) امروز یکشنبه و فردا دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام عباس بهزادی، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام روح‌الله یغمائیان و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی اخوی و مداحی قاسم جباری نیک در روز جمعه برگزار می‌شود.

 مراسم قبل از مغرب حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز از امروز یکشنبه تا سه‌شنبه با سخنرانی حجج‌اسلام محمدجواد کلاته، حسین جوشقانیان و سیدمرتضی میرغفاری، چهارشنبه و پنجشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور منصور حاتمی راد و حجت‌الاسلام علی کریمی تهرانی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام پورسیدآقایی و قرائت زیارت آل یاسین با صدای محمد ریحانی دنبال خواهد شد.

 مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) امشب یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین آقامیری و مداحی رضا ایزدی، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پناهیان و مداحی مهدی سلحشور، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی و به ترتیب با مداحی جواد برزگر، سید مهدی میرداماد و عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

همچنین پنجشنبه صبح قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی توسط حجت‌الاسلام سید موسی موسوی، پنجشنبه‌شب قرائت دعای کمیل با صدای سید مهدی میرداماد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و قرائت دعای سید علی حسینی‌نژاد دنبال می شود.

کد خبر 1782134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha