۳۸۵ هزار دانش آموز در کشور هوش مصنوعی را فرا گرفتند

یزدانی با بیان اینکه هوش مصنوعی یکی از اولویت های وزیر آموزش و پرورش است، گفت: تا کنون ۳۸۵ هزار دانش آموز در کشور هوش مصنوعی را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حمید یزدانی امروز (یکشنبه ۱ مهر) در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و ایثار در دبیرستان دخترانه عترت گرگان با بیان پیام تبریک آغاز سال تحصیلی وزیر آموزش و پرورش، خطاب به دانش آموزان گفت: شما در دورانی قرار دارید که باید خودتان را ارزیابی کنید.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: یکی از اولویت های وزیر آموزش و پرورش هوش مصنوعی اعلام شده است که برنامه ریزی شده ما ضمن اینکه آموزش دانش آموزان و معلمان را پیگیری می کنیم تجهیز مدارس هم در کنار آن باید پیگیری شود.

وی اظهارداشت: امیدواریم این آموزش از دوره ابتدایی و دوره متوسطه اول آغاز شود و ما بتوانیم در دوره دانشگاه نتایج بهتری را داشته باشیم.

یزدانی گفت: در استان گلستان در سال گذشته ۱۰ هزار دانش آموز و همه معلمان ریاضی و کار و فناوری استان آموزش دیدند و مقدمات خوبی فراهم شده است.

وی افزود: دانش آموزان استان گلستان در بین ۱۷ استان، مقام چهارم را در مسابقات ایران دیجیتال کسب کردند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر نزدیک به ۳۸۵ هزار دانش آموز آموزش دیده در کشور داریم.

کد خبر 1782217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha