اقامه نماز و محتوا محوری مورد توجه مدیران و معلمان مدارس باشد

علامتی با بیان اینکه اقامه نماز و محتوا محوری در برنامه‌های ویژه صبحگاهی از تاکیدات وزارت آموزش و پرورش است، گفت: مدیران و معلمان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حامد علامتی امروز یکشنبه (۱ مهر ماه) در آیین رنگ مهر و مقاومت که با حضور آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی در مدرسه دخترانه شاهد «قمربنی‌هاشم» اراک برگزار شد، گفت: ماه مهر آغاز سال تحصیلی و فرصتی مناسب برای آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم است که مدیران و مربیان باید از این فرصت بهره لازم را ببرند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور مدرسه را کارگاه انسان سازی دانست و بیان کرد: در سال تحصیلی نیمی از وقت دانش آموزان در مدارس می گذرد که این زمان فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ دینی، ارزش های اسلامی و انسانی و آموزش و پرورش آینده سازان ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: امید است ماه مهر و آغاز سال تحصیلی شروع خوبی برای آینده سازان ایران اسلامی باشد و بتوانند آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید فرصت ها را قدر بدانیم، اضافه کرد: از دست دان فرصت ها حسرت و ناراحتی را به دنبال دارد و بسیار جبران ناپذیر است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: دانش آموزان باید برنامه ریزی داشته باشند و در آغاز سال تحصیلی تصمیم بگیرند که عمر و زمان را بیهوده هدر ندهند و با علم آموزی، آینده درخشانی برای خود رقم بزنند.

این مقام مسئول به رشد دانش آموزان در عرصه های مختلف تاکید کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان باید در طول سال تحصیلی از لحاظ علمی و اخلاقی رشد کنند تا در رشد و پیشرفت آینده کشور اثرگذار باشند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش گفت: اقامه نماز و محتوا محوری در برنامه‌های ویژه صبحگاهی از تاکیدات وزارت آموزش و پرورش است که باید بیش از پیش مورد توجه متولیان امر قرار بگیرد.

کد خبر 1782231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha