کمک‌مسجدی‌ها به دانش آموزان نیازمند مشهد

امام جماعت مسجد امام علی(ع) مشهد مقدس، از تهیه و تامین ۵۰ سری لوازم التحریر برای نیازمندان حاشیه شهر توسط بانیان و خیرین مسجد امام علی(علیه السلام) و پایگاه بسیج شهید آوینی در ایام آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد. 

حجت الاسلام شریعتی مقدم، امام جماعت مسجد امام علی(ع) مشهد مقدس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد از تهیه و تامین ۵۰ سری لوازم التحریر برای نیازمندان حاشیه شهر توسط بانیان و خیرین مسجد امام علی علیه السلام و پایگاه بسیج شهید آوینی در ایام آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد. 

وی با اشاره به اهداف خیرخواهانه از تهیه و تامین بسته های لوازم التحریر و اهدای آن به نیازمندان، تصریح کرد: این کار خیر هر ساله از سوی مسجد امام علی(علیه السلام) انجام می شود و تلاش شده با احیای این امر خداپسندانه، اقلام و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان با هدف حمایت و تشویق به تحصیل آنان تهیه و اهدا شود. 

امام جماعت مسجد امام علی(ع) همچنین از اهدای لوازمی از جمله کفش و لباس برای دانش آموزان نیز یاد و ابراز امیدواری کرد که فرهنگ این کمک مومنانه به دانش آموزان نیازمند در سراسر کشور بیش از گذشته توسعه و ترویج پیدا کند.

کد خبر 1782258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha