تجربیات دفاع مقدس یک راهبرد اصلی برای پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی

محسن نسب امیری گفت: امروز باید از تجربیات هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک راهبرد اصلی برای پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، محسن نسب امیری در حاشیه آیین گلباران قبور مطهر شهدای شهر جیرفت، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک مکتب، الگو و گنجی گرانبهاست که از شهدا و ایثارگران برای ما به یادگار مانده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: امروز باید از تجربیات هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک راهبرد اصلی برای پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی بهره ببریم.
وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس، ابراز کرد: امروز در دومین روز از این هفته، در ابتدای صبح زنگ ایثار در مدارس سطح شهرستان جیرفت نواخته شد و سپس راویان دفاع مقدس برای تبیین آرمان های شهدا و دفاع مقدس به مدارس اعزام شدند.
نسب امیری افزود: همچنین امروز شاهد رژه خودرویی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان جیرفت و آیین گلباران قبور مطهر شهدا بودیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: یکی‌ دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس، بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان جیرفت است.
وی با بیان اینکه ما خود را خادم مردم می دانیم، خاطرنشان کرد: فعالیت گروه های جهادی در عرصه های عمرانی و فرهنگی است.
نسب امیری عنوان کرد: همچنین همزمان با بزرگداشت این هفته، در راستای ارج نهادن به رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز تجلیل می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت ابراز کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین تجلیل از بانوان تأثیرگذار شهرستان جیرفت در دفاع مقدس از سایر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این هفته، اجرای پاتوقی گروه های سرود و تئاتر در نقاط مختلف سطح شهر جیرفت است.
نسب امیری اضافه کرد: دیدار با امام جمعه، حضور منسجم بسیجیان در مصلی نماز جمعه و همچنین سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در دستور کار برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس قرار دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت عنوان کرد: اهدای خون نیز یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این هفته است.
وی یادآور شد: در آستانه ورود به هفته دفاع مقدس ادارات و یگان های بسیج متناسب با این هفته فضاسازی شدند.

کد خبر 1782269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha