انقلاب اسلامی یک ضرورت بود که باید اتفاق می‌افتاد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:انقلاب اسلامی یک ضرورت بود که باید اتفاق می‌افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک ضرورت بود که باید اتفاق می‌افتاد، اظهار کرد:امام خمینی (ره) در برابر استعمار و استکبار قیام کرد. شرایط سختی بر این سرزمین کهن با فرهنگ غنی اسلام و تمدن با افتخار ایرانی به وجود آمد که در شأن ‌و شایستگی ملت ایران و این سرزمین نبود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: استکبار در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر ملت ما تحمیل کردند، در برخی از این ذلت‌ها می توان به تابلوی ورود سگ و ایران بر سر در یک باشگاه دیده می‌شد، اگر مقداری غیرت باشد نباید جنایت های آنها فراموش شود. 

وی ادامه داد: هویدا در مطلبی داستان ورود ممنوع  سگ و ایرانی را نقل می کرد و می گفت البته سگ بد نیست. باید این انقلاب به پیروزی می رسید و تلاش های مختلف به کار گرفتند، دست به ترور، کودتا و جنگ تحمیلی را داشتند و با خشونت تمام به کشور ما حمله ور شدند و در همان ساعت های اولیه همه زیرساخت های اقتصادی و نظامی ما مورد هدف قرار گرفت و تلاش داشتند چند روز پیروز شوند و تا تهران بتازند اما این کشور چون کشور اسلام و پیامبر و اهل بیت علیهم السلام بود و در راس امام بزرگ، رهبر عالی مقام و مرجع تقلید و انسان شایسته و برگزیده خدا بود، همه اقشار وارد میدان مبارزه شدند.

وی ادامه داد: جنگ با همه خشونت بر ما تحمیل شد اما یک دفاع مقدس شکل گرفت، در روزهای اول خسارت های زیادی دیدیم، اما با ورود ما دشمن شکست خورد و تا قبل از شکست هیچ سازمانی صدام را محکوم نکرد و پشت صدام ایستادند و سلاح و مهمات و غرب و شرق حمایت کردند و هدف سقوط و تجزیه کشور بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد ابراز داشت: بعد از شکست سخت در خرمشهر متوجه شکست ناپذیری ایران و صدور قطعنامه توسط سازمان ملل می‌شد. وقتی جبهه مقاومت را دیدند متوجه خواب و خیال خود شدند که صدام به عنوان سگ زنجیری و ماشین جنگی آنها متوقف شد.

آیت الله حسینی گفت: موضوع اطاعت از ولی فقیه و انسجام وحدت و ایمان مردم در جنگ مشاهده شد، چینی‌ها به ما گفتند چطور برای کشته‌هایتان اهمیت قائل می‌شوید اما آنها نمی‌دانند ما براساس خواست خدا حرکت کرده‌ایم، رزمنده راه خدا در میدان جنگ وقتی وارد جنگ می شود یا پیروز می‌شود و مایه فخر و مباهات است و یا به فوز عظیم شهادت می رسد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وقتی انسان با رهبری الهی می‌جنگند پیروزی هم شامل مرگ و هم غلبه بر دشمن است و ما به رزمندگان و بسیجیان دفاع مقدس و خدا و جهان بشریت افتخار می کنند و حتی کشورهای غربی اقتدار رهبرمان را مثال زدنی نامیدند و اعتراف کردند توانایی ایستادگی ندارند.

وی گفت: در کنار تحریم ها و تهدیدها و محاصره‌های مختلف به برکت ایستادگی، مقاومت و ایثار بر همه توطئه‌ها پیروز شدیم و طی روزهای گذشته نتانیاهو گفت در محاصره ایران هستیم، امروز قلب شیطان در معرض نابودی است.

آیت الله حسینی افزود: ما ذلت و حقارت دوران پهلوی را فراموش نمی‌کنیم و استکبار کشورهای دیگر را ضعیف و ذلیل می خواهند، اما به برکت دفاع مقدس امروز عزت و اقتدار داریم و ما دفاع داشتیم البته ضربات سخت بر دشمن تحمیل کردیم، اگر خسارت مادی دیدیم دشمن چندین برابر خسارت دید و امروز به برکت دفاع مقدس به اوج عزت و اقتدار رسیده‌ایم. 

وی ادامه داد: هر ملتی تلاش و مجاهدت کرد به مجد و عظمت و شکوه خواهد رسید و ملت ما مقاومت کرد و امروز ثمره مقاومت را می‌چشد و امروز دنیا به اقتدار ایران افتخار و این ایران است معادلات سیاسی و فرهنگی و نظامی را برهم زده است.

آیت الله حسینی گفت: مردم، دین و اسلام، نیروهای مسلح ما و ولایت فقیه ارکان قدرت ما هستند و ما باید این قدرت ها را حفظ کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت باید ترویج داده شود. امروز دشمن به صورت مستقیم ‌و غیر مستقیم به مصاف ایران آمده است آنها مرتکب جنایت های مختلف شده اند و این جنایت ها سبب مرگ و پایان آنها می شود و هرچه تلاش بیشتری داشته باشند مصمم‌تر به نابودی به نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همانگونه که این رژیم در عملیات طوفان الاقصی ضربه ای سخت دریافت کرد با ضربه دیگر این عملیات پایان خواهد یافت.

کد خبر 1782368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha