تربیت صحیح دانش آموزان، سرمایه‌ گذاری برای آینده کشور است

امیر سرتیب دوم خلیل آبادی گفت: تربیت صحیح دانش آموزان، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است و با آموزش صحیح است که می‌توانیم نسلی از شهروندان آگاه و مسئولیت پذیر را تربیت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی، امروز دوشنبه ۲ مهرماه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه کوکب رنجبر مستقر در ناحیه ۲ استان، با بیان اینکه معلمان نقش بسزایی در ساختن آینده کشور دارند، اظهار کرد: معلمان و مربیان آموزشی رکن اصلی پیشرفت هر جامعه ای بشمار می روند و نقش آنها در شکل دهی آینده دانش آموزان، انکار ناپذیر است

وی افزود: معلمان نه تنها دانش را منتقل می‌کنند، بلکه الگوهای ارزشمندی برای دانش آموزان هستند و در رشد شخصیتی و اجتماعی آنها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. 

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی با اشاره به اینکه دانش آموزان، رفتار و نگرش معلمان خود را الگو قرار می‌دهند، تصریح کرد: معلمان با داشتن اخلاق نیک، دانش و مهارت بالا می‌تواند الهام بخش دانش آموزان برای رسیدن به موفقیت در زندگی و جامعه باشند.

وی موفقیت هر جامعه‌ ای را در گرو موفقیت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: باید به نقش حیاتی معلمان در ساختن آینده‌ ای روشن تر برای نسل‌ های آینده، توجه ویژه‌ ای داشته باشیم.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: تربیت صحیح دانش آموزان، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است و با آموزش صحیح است که می‌توانیم نسلی از شهروندان آگاه و مسئولیت پذیر را تربیت کنیم.

وی در ادامه بر لزوم تقویت تعامل بین منطقه پدافند هوایی شمال شرق و آموزش و پرورش استان تاکید کرد.

تربیت صحیح دانش آموزان، سرمایه‌ گذاری بر آینده کشور است

آیین غبارروبی مزار شهید گمنام در منطقه پدافند هوایی شمال شرق 

همچنین امروز در اقدامی معنوی و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌ های والای شهدا، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهید گمنام مستقر در منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور پرشور و حماسی کارکنان و خانواده های این منطقه برگزار شد

در این مراسم معنوی که با قرائت زیارت عاشورا و مداحی اهل بیت( ع) همراه بود، شرکت‌ کنندگان با نثار گل، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در پایان این مراسم، شرکت‌ کنندگان با حضور بر سر مزار مطهر شهید گمنام، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

کد خبر 1782411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha