اجلاسیه ۳۶شهیده مازندران برگزار می شود

پازوکی از برگزاری اجلاسیه شهدای زن در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان خبر داد و گفت: این اجلاسیه ششم مهرماه جاری در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک ساری برگزار می شود.

فرشته پازوکی-مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام ۳۶ شهیده این خطه از شمال کشور با اشاره به نقش اثرگذار بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به هجمه های دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به جایگاه و هویت زن در این مرز وبوم باید تجلیل و تکریم بانوان ایثارگر در دوران دفاع مقدس و معرفی این قشر به عنوان الگو مورد توجه باشد.

وی برلزوم تبیین نقش زنان در ابعاد مختلف تربیتی و پرورشی تاکید کرد و گفت: زنان شهیده و جانباز علاوه بر تهیج فرزندان و همسران خود برای حضور در جبهه های نبرد علیه بعثیان تا بن دندان مسلح خود نیز در پشتیبانی از جبهه ها و ارائه خدمات درمانی به رزمندگان اسلام نقش آفرین بوده اند.

پازوکی از برگزاری اجلاسیه شهدای زن در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان خبر داد و افزود: این اجلاسیه ششم مهرماه جاری در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک ساری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ذیل این اجلاسیه جشن ازدواج آسان هزار زوج جوان تحت عنوان «زیرسایه شهدا» به جهت تبیین و ترویج سبک زندگی شهدایی و زهرایی با تاسی از سبک زندگی زوج آسمانی حضرت امیرالمومنین علی(ع) و حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد، افزود: همچنین دوره های مشاوره  با هدف ترویج ازدواج آسان، آموزش مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران ویژه نوعروسان سراسر مازندران برگزار خواهد شد.  

پازوکی از اهدای شش هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان به نیت شهدا خبر داد.

کد خبر 1782427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha