کانون‌های فرهنگی مساجد با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج نقش موثری در جذب جوانان به مسجد دارند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج می‌توانند برنامه‌های متنوع و اثرگذاری را برای جوانان و نوجوانان برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته دفاع مقدس، محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان، با سرهنگ مهدی رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این استان، دیدار کرد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بر اهمیت همکاری مشترک این دو نهاد در راستای تحقق اهداف فرهنگی نظام اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: مساجد در تربیت نسل جوان و تقویت بنیان‌های خانواده نقش کلیدی دارند.

رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج می‌توانند برنامه‌های متنوع و اثرگذاری را برای جوانان و نوجوانان برگزار کنند.

سرهنگ مهدی رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در مساجد، گفت: بسیج در کنار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  و سایر ارگان ها که فعالیت آنها حول محور مساجد هست، خواهد بود تا بتوانیم با حل مشکلات، جوانان را به سمت ارزش‌های اسلامی و انقلابی سوق دهیم.

کد خبر 1782498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha