صف ۶ هزار نفره متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت:  ثبت درخواست حدود ۶ هزار نفر در شش ماهه اول ۱۴۰۳ برای دریافت تسهیلات  ودیعه مسکن در استان خراسان رضوی انجام شده که به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

رضا سلم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد در پاسخ  به تسهیلات پرداخت شده  ودیعه مسکن جامعه کمیته امداد استان خراسان رضوی گفت:  در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۸۳۰ فقره  تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده و در سال ۱۴۰۳ تاکنون تقریبا ۶ هزار نفر درخواست تسهیلات  ودیعه ارائه داده‌اند که به توجه به تخصیص اعتبار به بانک ها معرفی می شوند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در خصوص شرایط متقاضیان این تسهیلات توضیح داد: در ابتدا برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن متقاضی باید جز دهک‌های یک تا سه باشد که از سامانه وزرات رفاه توسط،بانک ها استعلام می‌شود، همچنین فرد متقاضی باید مستاجر باشد. 

تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن برای جامعه هدف کمیته امداد 

وی در پاسخ به مقدار تسهیلات و کمک هزینه مسکن  در نظر گرفته شده برای جامعه هدف کمیته امداد بیان کرد: مبلغ تسهیلات برای هر متقاضی بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و البته بر اساس توع سکونت در شهرستان‌ها و کلان شهر مشهد می‌باشد. 

وی افزود: همچنین برای کمک به افراد مستاجر تحت حمایت کمیته امداد در مشهد ماهانه تا یک میلیون  و سیصد  هزار تومان و برای متقاضیان در شهرستان تاسقف ۸۰۰ هزار تومان کمگ اجاره پرداخت می‌شود ولی این منابع محدود است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در پاسخ به نحوه حمایت از مستاجرانی که در تنظیم قرارداد مجدد اجاره خانه با مشکل روبه‌رو هستند اظهار کرد. میز خدمت حقوقی در تمام ادارات کمیته امداد  ۲ روز در هفته برای این عزیزان فعال است. به‌علاوه در دفتر استان نیز با حضور وکلای نیکوکار و معاضدتی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انواع مشکلات حقوقی مددجویان  بصورت کاملا رایگان پاسخگویی می‌شود.

کد خبر 1782499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha