اصالت ملی و اسلامی به آینده سازان نظام آموخته شود

آیت الله محمدی لائینی به اهمیت بهره گیری از لوازم التحریر ایرانی اسلامی برای توزیع بین دانش‌آموزان کم‌برخودار و نیازمند اشاره کرد و گفت: باید اصالت ملی و اسلامی و صرفه جویی به دانش آموزان که آینده سازان نظام هستند آموخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   آیت الله محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران در رزمایش توزیع ۱۴هزار و ۵۰۰بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۵میلیارد ریال که با شعار آینده ساز باشیم در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان و بازگشایی مدارس در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه ساری برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت حفظ وحدت امت اسلام برای نجات غزه مظلوم و لبنان اظهار کرد: نفوذی های دشمن و تربیت شدگان مکتب شرق و غرب برپادارندگان نظام سلطه هستند و درصدد خدشه دار نمودن وحدت مسلمین می باشند.
وی به تقارن بهار تحصیلی و هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مهر بهار انفاق است باید با تاسی از سیره شهدا برای رفع فقر در جامعه کمک شود.
آیت الله محمدی لائینی با تاکید براینکه بهترین دست ها دست انفاق کننده است، افزود: بهترین انسان ها کسی است که وجودش برای هم نوعانش منشا خیر و برکت باشد.
وی ضمن قدردانی از همت والای مردم خیر و نیک اندیش استان ولایتمدار مازندران برای دستگیری از نیازمندان با همکاری کمیته امداد به صورت محله محور، خاطرنشان شد: توزیع ۷۵میلیارد ریال لوازم التحریر،   کیف، کفش و البسه بین دانش آموزان نیازمند این خطه از شمال کشور اقدامی شایسته تحسین است.
آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه انفاق در راه علم آموزی بسیار ارزشمند است، گفت: باید دستاوردهای نظام در حوزه محرومیت زدایی به سمع و نظر مردم برسد.
وی به اهمیت بهره گیری از لوازم التحریر ایرانی اسلامی برای توزیع بین دانش‌آموزان کم‌برخودار و نیازمند اشاره کرد و افزود: باید اصالت ملی و اسلامی به دانش آموزان که آینده سازان نظام هستند آموخته شود.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در حوزه تبلیغ اصالت ملی اسلامی، گفت: خیرات به گونه ای باشد که دانش آموزان صرفه جویی را نیز بیاموزند.

کد خبر 1782573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha