نگاه استاندار جدید به مطالبات مردم باشد نه حواشی

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حاشیه همیشه وجود دارد و استاندار جدید باید بر موضوعات مهم تمرکز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در آئین تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور انجام شد با بیان اینکه مردم این استان در دوران دفاع مقدس رتبه نخست را در مشارکت در میدان‌های جنگ دارند، اظهار کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در میدان‌های مشارکت سیاسی رتبه‌های نخست و دوم را دارند و توقعاتی از دولت وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند دولت شهید رئیسی و توجه خوبی که به این استان شد، گفت: دولت شهید رئیسی در همین ایام کوتاه دو بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و بازدیدهای مختلفی از مناطق استان داشتند و تلاش داشتند محرومیت‌های استان را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه تلاش و همت بی سابقه بود ولی شرایط به گونه دیگری پیش رفت، اما اهداف همواره وجود دارند، ادامه داد: این استان ظرفیت‌های مادی، فرهنگی و انسانی بسیاری دارد.

آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: فرصتی پیش آمد و در سفری که داشتیم و به محضر مقام معظم رهبری رسیدیم، ۱۰ بند را در زمینه مشکلات استان تقدیم ایشان کردیم و ایشان فی المجلس به آقای عارف معاون اول ریاست جمهوری دستور حل مشکلات را دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب استاندار جدید را یک انتخاب مستقل دانست و ادامه داد: وی کارنامه بسیار خوبی دارد و با توجه به این رزومه خوب، انتظارات بیشتری نیز از ایشان داریم.

وی با بیان اینکه حاشیه همیشه وجود دارد و استاندار جدید باید بر موضوعات مهم تمرکز داشته باشد، گفت: این مسئله امروز در خدمت به مردم، تکمیل پروژه‌ها و رفع مطالبات مردم را شامل می‌شود.

کد خبر 1782646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha