کانون امام سجاد(ع) نکا پیشتاز در ترویج ازدواج آسان 

کوزه گری از اجرای مراسم عقد ازدواج زوج جوان در مسجد سجادیه نکا با هماهنگی کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) خبر داد.  

محمد علی کوزه گری_ مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام سجاد (ع) مسجد سجادیه نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبری بر جوانی جمعیت و در راستای تروبج ازدواج آسان جوانان و رواج این مهم، به همت کانون امام سجاد (ع) مسجد سجادیه نکا در این راستا پیش قدم شد و ازدواج معنوی دو زوج در این‌ مسجد برگزار شد.

وی افزود: این مراسم معنوی با حال و هوای روحانی و پخش مدح سنتی و بنا به درخواست عروس که چند سال درایام اعتکاف در این مسجد معتکف بوده با موافقت داماد و خانواده ها و همراهی برخی از نزدیکان دو خانواده برگزار شد.

کانون امام سجاد(ع) نکا پیشتاز در ترویج ازدواج آسان 

مدیر مسوول کانون امام سجاد (ع) مسجد سجادیه نکا ضمن تبریک به این زوج جوان و ولایی برای آنان سعادت و عزت و سربلندی در زندگی مشترکشان همراه با شادکامی تحت عنایت حضرت باریتعالی و توجهات ولی عصر (عج) و حضرت امام سجاد (ع) یادآور شد: امیدواریم که این نمونه از محافل که شروعش با توسل به معصومین علیهم‌السلام بوده موجب جلب توجه دیگر جوانان دختران و پسران قرار گرفته و شاهد برگزاری چنین محافلی در بین جوانان باشیم.

 کوزه گری همچنین از مسئولین و دست اندرکاران و امنای مساجد درخواست کرد تا با تامین اعتبار فرهنگی و استفاده از ظرفیت خیرین، نسبت به تهیه تجهیزات و امکانات مربوط به سفره عقد و فضای متناسب با برگزاری اینگونه برنامه‌های دینی و الهی در مساجد اهتمام بورزند.

وی گفت: تشویق و ترغیب جوانان در آستانه ازدواج این سنت الهی و حسنه پیامبر مهربانی ها مساله مهمی است که باید همواره در دستور کار باشد و در این راستا اهتمام ویژه داشته باشیم.

کد خبر 1782648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha