اهدا ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند ایلامی

امروز یا حضور امام جمعه ایلام ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند ایلامی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، امروز آئین اهدا ۱۱۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند و مددجوی ایلامی برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم گفت: خانواده ها باتاسی به دستورات دین مبین اسلام به عنوان امری ضروری در انجام شرایط ازدواج آسان می توانند جوانان را در این امر مهم یاری رسانند.

وی با بیان اینکه ازدواج یکی از رویدادهای مهم زندگی است و از نظر اجتماعی به عنوان پیوندی با ثبات و هدفمند میان زن و مرد شناخته می‌شود افزود: بایستی تامین جهیزیه که جزو اصلی ترین دغدغه‌های جوانان است به سهولت انمام شود.

امام جمعه ایلام مشکلات اقتصادی جوانان برطرف شود گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان سکان‌دار نظام جمهوری اسلامی نیز با درایت و تیزبینی همیشگی‌شان سال‌هاست که به مسئله توجه به بنیان خانواده تأکیدات فراوانی دارند و در همین راستا قوانین متعددی هم در قوه مقننه به تصویب رسیده است و سازمان‌ها و نهادهای مختلف هم موظف به همکاری برای تسهیل امور ازدواج جوانان شده‌اند.

کد خبر 1782727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha