ترخیص ۱۵۰بیمار بهشهری از محل اجرای نیات موقوفات

حجت الاسلام حیدری جناسمی گفت:همزمان با هفته وقف از محل عوائد موقوفات شهرستان بهشهر ۱۵۰ بیمار نیازمند از بیمارستان‌های این شهرستان ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در حاشیه ترخیص بیماران نیازمند از بیمارستان‌های بهشهر که در راستای اجرای امینانه نیات موقوفات در هفته وقف صورت گرفت، اظهار کرد: تجهیز بیمارستان‌ها و ترخیص بیماران از جمله اقداماتی است که توسط اوقاف استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۶۷ رقبه در استان مازندران مربوط به بهداشت، درمان و سلامت است، افزود: چهار بیمارستان بهشهر برای ترخیص بیماران کم‌برخوردار از محل موقوفات اقداماتی صورت گرفت. همچنین از سال گذشته تاکنون حدود ۵۰ میلیون تومان برای ملزومات پزشکی در بیمارستان‌های بهشهر اعتبار اختصاص داده شد.

ترخیص ۱۵۰بیمار بهشهری از محل اجرای نیات موقوفات

ترخیص ۱۵۰بیمار بهشهری از محل اجرای نیات موقوفات

حجت الاسلام حیدری جناسمی بابیان اینکه در طول هفته وقف در شهرستان‌های بهشهر، قائمشهر، بابل و تنکابن برنامه ترخیص بیماران را داریم، خاطرنشان شد: رفع نیاز بیماران نیازمند در طول سال در سایر شهرستان ها نیز مورد توجه است.

وی از تلاش اوقاف استان برای تهیه ملزومات بیماران بستری در منزل همچون دستگاه فشار و دیالیز خبر داد و افزود: در راستای اجرای امینانه نیات موقوفات استان تجهیزات سی تی اسکن، ام آی آر، آمبولانس، هفت دستگاه تنفس، ۹ دستگاه برای کودکان نارس برای بیمارستان امام خمینی (ره) ساری و هفت دستگاه تنفس برای تجهیز بیمارستان روحانی بابل خریداری شده است.

حجت الاسلام حیدری جناسمی خطاب به افرادی که در املاک موقوفات سکونت و تصرف دارند به‌خصوص در حوزه بهداشت و سلامت، گفت: اگر این عزیزان بدهی‌های خودشان را پرداخت کنند پول‌ها برای نجات جان و سلامت مردم هزینه می‌شود و به اندازه واقف در ثواب آن سهیم هستند.

کد خبر 1782747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha