تشکیلات تبلیغاتی و حوزوی باید تقویت شود

آیت الله عبادی با بیان اینکه تشکیلات تبلیغاتی و حوزوی باید تقویت شود، گفت: برای جوانان و نوجوانان و دیگر اقشار باید طرح های ویژه و شیرین و تخصصی و عملی در کنار نماز که تابلوی دین است، داشته باشید تا عشق پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۵ مهر) در دیدار با دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان ها اظهار داشت: این کشور قبل از انقلاب، در اختیار استکبار و اسرائیل بود و اگر انقلاب اسلامی نبود حال ما بدتر و سخت تر از حال مظلومین غزه بود.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عنایت الهی است که این کشور ولی الله را حفظ و انقلاب را پیروز کرد، افزود: انواع ظرفیت های مختلف از جمله نماز و مسجد و علما و حوزه علمیه برای رشد و تکامل را در دسترس داریم.  

وی در ادامه گفت: دولت شهید رجایی و شهید باهنر، دولت تراز اسلامی بود و بعد از آن می توان به دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی اشاره کرد که اقدامات زیرساختی بسیاری انجام داد و تمام همتش پیاده کردن اهداف بود.  

آیت الله عبادی عنوان کرد: در سال های اخیر حضور علما در آموزش و پرورش رشد بیشتری داشته که از برکات است و در برنامه های آموزشی و اجرایی به این موضوع توجه شود که روح اقدامات در این زمینه، عبادت است.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه روح نماز، توحید و عبادت است، افزود: یکی از جاذبه های انقلاب اسلامی که دشمن از آن وحشت دارد، بُعد معنوی عشق به خداوند متعال است.  

وی در ادامه گفت: مکتب های انحرافی شرقی و غربی، پوچی و هیچی هستند و یکی از ابزار غرب، سرگرمی است و به جای اینکه عقل را به کار بگیرد به فحشا و فساد و سرمایه داری سرگرم می شود.  

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تشکیلات تبلیغاتی و حوزوی و اعزام نیروهای تبلیغی باید تقویت شود، عنوان کرد: دنیای امروز به «لا اله» رسیده است و آن چیزی که انسان را اشباع می کند «الله» است که می شود به آن عشق ورزید و انسان موجود استثنایی است و رشدش فقط در ارتباط با توحید ممکن می شود.  

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: برای جوانان و نوجوانان و دیگر اقشار باید طرح های ویژه و شیرین و تخصصی و عملی در کنار نماز که تابلوی دین است، داشته باشید تا عشق پیدا کنند و بتوانند در این راه به معشوق برسند.  

وی در ادامه گفت: راه کمال بشر اینجا است و برای نسل آینده فکر تخصصی و دانش بنیان و عینی و تجربی و مستند کنید تا دنبالشان نرویم که بیایند نماز بخوانند بلکه خودشان بیایند و اگر بتوانیم در این فرصت یک جرقه بزنیم و شعله عشق مخاطب را روشن کنیم ۹۹ درصد راه را رفته اید.  

آیت الله عبادی بیان داشت: هر چه جز خدا به دست بیاوریم، ورشکستگی است و اگر بتوانیم در این زمینه از بزرگان درخواست کنیم تا یک خط مشی را پیشنهاد کنند، این سرگرمی های کاذب در مقابل عشق حقیقی ریشه کن خواهند شد.

کد خبر 1782933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha