اولین جشنواره چهار فرزندی‌های پدافند هوایی ارتش

زوجین دارای چهار فرزند شاغل در نیروی پدافند هوایی ارتش در یک همایش سه روزه در مشهد، علاوه بر فیض زیارت امام هشتم(ع)، در کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه ای که برای آنها تدارک دیده شده بود شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، اولین همایش چهار فرزندی‌ های نیروی پدافند هوایی ارتش به مدت ۳ روز از سوم مهرماه تا پنجم مهرماه، با حضور ۵۵ خانواده به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار و عصر  امروز پنجشنبه(۵مهرماه) به کار خود پایان داد. 

در این همایش زوج‌ها در کارگاه‌های آموزشی تربیت فرزند، روانشناسی خانواده، کارگاه‌ های آسیب‌ های فضای مجازی، خانه و خانواده و سبک زندگی اسلامی شرکت کردند.

اولین جشنواره چهار فرزندی‌های پدافند هوایی ارتش در مشهد پایان یافت

حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین اختتامیه این همایش، با تاکید بر اینکه انسجام ملی به عنوان کلید پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بشمار می‌رود، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، همه مردم، با هر قومیت و مذهبی، با هم متحد شدند و برای دفاع از کشور و ارزش‌ های انقلاب اسلامی، از جان و مال خود گذشتند.

وی افزود: این اتحاد و انسجام مثال‌ زدنی بود و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین بهمن با بیان اینکه انسجام ملی، تنها به معنی حضور در جبهه‌ های جنگ نبود، تصریح کرد: حمایت‌ های همه جانبه مردم از رزمندگان، مشارکت در تولیدات دفاعی، و حفظ آرامش در پشت جبهه‌ها از ویژگی های شاخص ملت شریف ایران در دوران دفاع مقدس بود و این همدلی و همراهی، باعث تقویت روحیه رزمندگان و افزایش قدرت بازدارندگی کشور شد.

اولین جشنواره چهار فرزندی‌های پدافند هوایی ارتش در مشهد پایان یافت

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به یکپارچگی مردم در مقابل تهدیدات دشمن، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، نشان داد که ملت ایران در برابر تهدیدات خارجی، می‌تواند با اتکا به وحدت و انسجام داخلی، پیروزی‌ های بزرگی کسب کند و این تجربه ارزشمند، برای نسل‌های آینده نیز می‌تواند الهام‌بخش باشد.

کد خبر 1782962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha