مسئولان قضایی نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مهم با قید فوریت اقدام کنند

حجت الاسلام صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه مسئولان قضایی استان باید نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مهم با قید فوریت اقدام کنند گفت: حقوق عامه به معنای حفظ و تضمین حقوق متعلق به تمام آحاد جامعه است و دستگاه قضایی تلاش می‌کند تا با همدلی و هم افزایی با تمامی دستگاه‌های اجرایی در جهت حفظ بیت المال و احیای حقوق مردم گام بردارد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی _ رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادسرای مرکز استان بازدید کرده و در نشست تکریم علی‌اصغر عسگری، معاون دادستان مرکز استان در امور حقوق عامه حضور یافت.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان در خصوص پرونده های مهم  محاکم قضایی اظهار داشت: مسئولان قضایی استان باید نسبت به تعیین تکلیف پرونده های مهم با قید فوریت اقدام کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی متولی حقوق عامه است تصریح کرد: حقوق عامه به معنای حفظ و تضمین حقوق متعلق به تمام آحاد جامعه است و دستگاه قضایی تلاش می کند تا با همدلی و هم افزایی با تمامی دستگاه های اجرایی در جهت حفظ بیت المال و احیای حقوق مردم گام بردارد.

وی با تقدیر و تشکر از قضات و کارکنان دادسرای مرکز استان و تلاش های مجدانه ای که در رسیدگی به پرونده ها دارند از مسئولان قضایی استان خواست تا نظارت بر پرونده ها و پیگیری آن را در اولویت کار خود قرار داده و در مبارزه با فساد  بدون اغماض و چشم پوشی اقدام کنند.
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در ادامه خاطر نشان کرد:  برخورد قاطع و جدی با مفسدان در چارچوب قانونی، اعتماد را در جامعه افزایش داده و موجبات رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.


رئیس کل دادگستری استان با تقدیر و تشکر از زحمات علی اصغر عسگری_ معاون دادستان مرکز استان در امور حقوق عامه تصریح کرد: در مدت زمان تصدی مسئولیت در دادسرای استان شاهد زحمات، تدابیر و همچنین خصوصیات برجسته اخلاقی و دانش بالای قضایی این مقام مسئول بودیم و امید است در مسئولیت جدید نیز منشا تحول و تعالی باشند.


گفتنی است، در این بازدید، رئیس کل دادگستری گیلان و معاونین قضایی استان ضمن حضور در دادسرای مرکز استان، با قضات و کارکنان دیدار چهره به چهره داشته و با آنان در خصوص مشکلات و مسائل حوزه کاری گفتگو نمود.  


سید مهدی فلاح میری _دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات چندین ساله علی اصغر عسگری در این استان اظهار داشت: تمامی قضات و کارکنان دادسرای رشت مجاهدانه و بدون هیچ چشم داشتی در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


لازم به ذکر است: علی اصغر عسگری با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین منصوب شده است.

مسئولان قضایی نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مهم با قید فوریت اقدام کنند

مسئولان قضایی نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مهم با قید فوریت اقدام کنند

کد خبر 1782973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha