آیین تجلیل از خادمین سلامت اربعین و رویداد «قدم به قدم در مسیر بهشت» برگزار شد

آیین تجلیل از خادمین سلامت اربعین، رویداد قدم به قدم در مسیر بهشت و رویداد همسفران خورشید همزمان با هفته دفاع مقدس در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سید رضا میرهاشمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی ضکن تقدیر از خادمین شرکت کننده در برنامه های اربعین و شهادت امام رضا(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: بحمدالله دو سال است توفیق خدمتگزاری به زائرین امام حسین در ایام اربعین نصیب اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی شده است. 


مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی ضکن تقدیر از همه عزیزانی که بانی برنامه‌ ریزی، سازماندهی و پیگیری در استقرار درمانگاه‌های هلال احمر، در کربلا و شهر عراق بودند، افزود: با پیگیری‌های مجدانه سال گذشته این تصمیم گرفته شد و با همراهی و یاری آقای دکتر شهرجردی و معاونین و همراهان ایشان امسال ادامه پیدا کرد و از خداوند منان خواهانیم تا در این دنیا نفس می‌کشیم توفیق خدمتگزاری به مردم را به ما عنایت کند. 

وی با بیان اینکه سال گذشته دو درمانگاه برنامه‌ریزی شد، اظهار داشت: امسال هم با وجود مشکلات فراوان ۷ گروه اعزام شدند که از این تعداد چهار گروه زیارتی و سه گروه درمانی بودند که به کربلا و شهر عراق شدند.


 این مقام مسئول با بیان اینکه گروه های اعزامی بحمدالله خدمات بسیار خوبی را به زوار اربعین اباعبدالله ارائه دادند، بیان کرد: انسان شریف است و بی‌حرمتی به انسان حرام است اما این شخص وقتی می‌شود زائر امام حسین، مقدس می‌شود، اگر در درمانگاه هلال احمر استان مرکزی در عراق، حتی با یک مسکن باعث التیام سردرد یک زائر اباعبدالله شویم و با یک حال خوب زائر امام حسین(ع) شود در زیارت او سهیم هستیم و باعث آبادی دنیا آخرت فرد می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی، با بیان اینکه جمعیت زائرین اربعین بالغ بر ۲۴ میلیون نفر رسیده‌ است، اظهار داشت:  پرشورترین مراسم مذهبی و غیرمذهبی، اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام است که این عنایت خداوند است و شما برگزیده‌های خداوند هستید، انشاالله خداوند توفیقی دهد به جمعیت هلال احمر استان مرکزی که هر ساله بتواند به زائرین امام حسین و امام رضا علیه السلام و اهل بیت علیه السلام خدمات رسانی کنند.

کد خبر 1782974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha