خدمت رسانی بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی در همایش اربعین 

شهرجردی گفت: بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شهجردی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در آیین تجلیل از خادمین سلامت اربعین و رویداد همسفران خورشید، ضمن تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس، گفت: بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی در اربعین امام حسین علیه السلام خدمات رسانی کردند و به عنوان خادم الحسین سلامت در این راه حضور داشتند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه همه عزیزان تقدیر می شوند، بیان کرد: خدمات درمانی، درمانگاهی و بهداشتی از اهم خدماتی بود که در اربعین امسال به زائرین ارائه شد.

وی بیان کرد: در طرح قدم به قدم در مسیر بهشت، اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی، با ویلچر به بیش از ۳۰۰۰ نفر از زائرین امام رضا علیه السلام خدمات ارائه دادند.

خدمت رسانی بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان مرکزی در همایش اربعین 

در ادامه این مراسم، رحیم غلامی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی، با اشاره به اینکه در ایام اربعین موکب های استان مرکزی خوش درخشیدند، گفت: هلال احمر استان مرکزی با استقرار درمانگاه در شهر کربلا منشا خدمات بسیار خوبی بود و خدمات ارزنده ای به زائرین حسینی ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین ۵۰ موکب در خاک عراق و ۳۰ موکب در ایران به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کردند، اظهار داشت: در عراق از سامرا تا کاظمین، نجف، مسیر نجف تا کربلا و خود شهر کربلا موکب ها مشغول خدمات رسانی بودند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: ۳۰ موکب هم از شهر زرندیه تا توره به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دادند.

اعضای هلال احمر استان مرکزی در این آیین میزبان پرچم متبرک امام رضا (ع) و حضور خادمان کاروان خورشید بودند.

کد خبر 1782978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha