نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در آران و بیدگل راه اندازی شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از راه اندازی نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی همزمان با فصل بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فصل بازگشایی مدارس نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در آران و بیدگل راه اندازی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با بیش از دوهزار عنوان کتاب در موضوعات دفاع مقدس، مذهبی، روانشناسی، فلسفه، ادبیات، کودک و نوجوان و... از سوی این اداره و با مشارکت شهرداری آران و بیدگل و انتشارات راز معاصر برپا شده است.

نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در آران و بیدگل راه اندازی شد

قربانی با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب از عواملی است که می تواند بر رونق کتاب و کتابخوانی مؤثر باشد بیان کرد: با توجه به گستره فضای مجازی و کمرنگ شدن استفاده از کتاب، تلاش در جهت فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه کتاب و کتابخوانی ضروری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: تمامی کتاب های این نمایشگاه با ٥٠ درصد تخفیف و نوشت افزار و محصولات فرهنگی با ۳۰ درصد تخفیف عرضه شده است.

قربانی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا ۲۵ مهرماه سال جاری از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ در سالن نمایشگاهی این اداره واقع در آران و بیدگل، بلوار آیت الله عاملی(ره)، خیابان ارشاد دائر است.

نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در آران و بیدگل راه اندازی شد

کد خبر 1783008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha