هدف از برنامه‌های جذاب در مساجد رفسنجان حفظ نسبت نوجوانان با مسجد است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به ایجاد جاذبه در مساجد برای حفظ نسبت نسل جوان و نوجوان با مسجد، وظیفه ائمه جماعات و هیئت امنا را در این رابطه مهم خواند.

حجت‌الاسلام سید مرتضی نقیب‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان از افتتاحیه اولین جام فوتسال بچه‌های مسجد در محله امام حسن عسکری علیه‌السلام خبر داد.

هدف از برنامه‌های جذاب در مساجد رفسنجان حفظ نسبت نوجوانان با مسجد است


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه این اقدام جمعه(۶ مهر) در آخرین روز هفته دفاع مقدس انجام شد؛ افزود: افتتاحیه جام فوتسال بچه‌های مسجد بین تیم‌های نوجوانان مساجد محله امام حسن عسکری از محلات ١۶گانه شهرستان رفسنجان برگزار شد.
وی جذب نوجوانان به مساجد را وظیفه ائمه جماعات و هیأت‌امنا دانست و افزود: محله امام حسن عسکری علیه‌السلام در خلاقیت‌های هنری برای جذب نوجوانان از محلات پیشتاز است.

هدف از برنامه‌های جذاب در مساجد رفسنجان حفظ نسبت نوجوانان با مسجد است


حجت‌الاسلام نقیب‌پور در همین رابطه تصریح کرد: این محله پیش از این نیز در راه‌اندازی "سینما مسجد" "اردو در مسجد" پیشگام بوده و اکنون نیز در راه‌اندازی جام فوتسال بچه‌های مسجد ابتکار عمل دارد و این جام طی ماه‌های آینده بین محلات و نوجوانان دیگر مساجد برگزار می‌شود.
وی گفت: اقداماتی از این دست که پیوست مسجد دارد، باعث می‌شود تا نسبت نوجوانان با مسجد حفظ شود و در مسجد حضور بیشتری داشته باشند.

کد خبر 1783027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha