آمریکا و حامیانش منفورترین دولت‌ها در نزد مسلمانان جهان هستند

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت کشورهای غربی در برابر جنایات اسراییل گفت: آمریکا و حامیانش منفورترین دولت‌ها در نزد مسلمانان جهان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر با اشاره به سخنرانی‌های گران‌بهای رهبر انقلاب در هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس تضمین‌کننده ادامه مسیر انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تداوم  مسیر انقلاب فقط با گرامیداشت یاد شهدا امکان‌پذیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی نفوذ فرهنگی غرب، سبک زندگی دشمن و وسوسه‌های خصمانه آنان را به‌وسیله افراد نفوذی نمی‌پذیرد، گفت: مردم نمی‌گذارند که نفوذی‌ها پرچم دشمن را در داخل کشور برافراشته کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه ما باید مراقب نفوذ دشمن باشیم، اظهارکرد: ما اجازه نمی‌دهیم که دشمن شکست‌خورده در مرزهای ما با حیله و توطئه جولان بدهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و عنوان داشت: این جنایات در تاریخ بشر بی‌نظیر و یا کم‌نظیر است و ما شاهد گسترش این جنایات در لبنان هم هستیم.

وی با اشاره به شدت خباثت اسرائیل در حق مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و لبنان خاطرنشان کرد: کشورهای غربی برای مفسدان و جاسوسان یقه می‌درانند، اما در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: دولت‌های حامی آمریکا در بمباران مدارس، بیمارستان‌ها و کودک‌کشی‌ها در غزه شریک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از آمریکا و حامیانش منفورترین دولت‌ها در نزد ملت مسلمان و آزادگان جهان یاد کرد.

امام جمعه خرم آباد گفت: خداوند یاور مجاهدان است و لبنان را در جنگ ۳۳ روزه و ایران را در طبس و دوران دفاع مقدس پیروز کرد.

کد خبر 1783044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha