جبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی به مبارزات خود ادامه می‌دهد

آیت الله دژکام با تأکید بر عزم و اراده ملت ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که جبهه مقاومت به مبارزات خود ادامه خواهد داد تا به نابودی کامل این رژیم برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله دژکام در خطبه های نمازجمعه امروز شیراز از ملت غیور و با ایمان فارس به خاطر پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف در بزرگداشت شهدا در شهرهای استان، از حضور پرشور مردم در این مجالس ابراز شگفتی کرد و گفت: "مردم فارس با شور و حال ویژه‌ای در یادبود شهدا شرکت کردند و این نشان دهنده استمرار فکر و اندیشه شهدا است."

آیت الله دژکام درباره اهمیت ادامه این مسیر تا ظهور امام زمان (عج) سخن گفت و بیان کرد که جبهه مقاومت در برابر دشمنان در حال شکل‌گیری است، و جنگ‌ها می‌توانند سخت و یا فرهنگی باشند.

وی با یادآوری بیانات امام خمینی (ره) تاکید کرد که در زمان جنگ، باید انتظار افت و خیز را داشت و مهم است که باور کنیم پیروزی در ایمان است، نه صرفاً در میدان نبرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت رژیم صهیونیستی و رفتارهای اخیر نتانیاهو، گفت: "این اقدامات نشانه‌ای از نزدیکی به زوال آنهاست."

آیت الله دژکام بر ادامه پیروزی جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: "این جبهه تا نابودی کامل اسرائیل پای اصول خود ایستاده است."

وی در بخش پایانی سخنان خود از نمایندگان مجلس خواست که در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه استان فارس با همت و همکاری اقدام کنند و افزود که باید از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان استفاده شود و امور استان نباید به مسائل منطقه‌ای محدود شود.

امام جمعه شیراز بر اهمیت برنامه‌ریزی منسجم و هم‌افزایی تمامی متولیان برای موفقیت در توسعه استان تاکید کرد.

کد خبر 1783047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha