راه اندازی مجمع خیّرین کارآفرینانِ نواندیش در دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

آیین افتتاح و بهره برداری "مجمع خیرین کارآفرینانِ نواندیش" و "کارگاه دوخت و تکنولوژی لباس" در دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه‌ها، آیین افتتاح و بهره برداری "مجمع خیرین کارآفرینانِ نواندیش" و "کارگاه دوخت و تکنولوژی لباس"  با حضور مسئول اداره کل فنی، پشتیبانی و طرحهای عمرانی دانشگاه، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، مسئولین محلی و خیرین شهرستان آران و بیدگل در محل سالن آموزش مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل برگزار شد.

دکتر محسن صانعی شهردار آران و بیدگل در این مراسم  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با اشاره به دو مولفه مهارت و کارآفرینی، به نقش خیرین در تکامل این فرایند پرداخت و اظهار داشت: خیرین منطقه با کمک به آموزشهای مهارتی، و خاصه دانشگاه علمی کاربردی، می توانند اشتفال آفرینی  و مهارت افزایی  دانشجویان در منطقه را سرعت بخشند.

دانشگاه علمی کاربردی در تربیت نیروی متخصص و کارآفرین نقش ویژه ای ایفا می کند

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل نیز ضمن تبریک آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها و افتتاح مجمع خیرین این مرکز، با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های ایجاد شده توسط دانشگاه های منطقه، بویژه دانشگاه علمی کاربردی، افزود: دانشگاه علمی کاربردی در تربیت نیروی متخصص و کارآفرین، نقش ویژه ای ایفا می کند و باید به این مراکز کمک کنیم تا این مراکز توانمندتر به ماموریت خود بپردازند.

دکتر مصطفی معینی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی از نقش ارزشمند دانشگاه علمی کاربردی، در تربیت نیروی متخصص حمایت می کنیم و از خیرین محترم نیز بابت این اقدام ارزشمند، یعنی حمایت از دانشجویان و دانشگاه، تشکر نموده و اماده همکاری با این عزیزان هستیم.

سید علی فلاح مسئول اداره کل فنی، پشتیبانی و طرحهای عمرانی دانشگاه علمی کاربردی نیز، ضمن حضور در این مراسم، به تشریح طرح آباد، دوره های کوتاه مدت، صلاحیت حرفه ای کارکنان که از سوی دانشگاه علمی کاربردی در حال برگزاری است پرداخت، و درباره پویایی مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل گفت: این مرکز با ۶ هزار نفر فارغ التحصیل و نزدیک به یکهزار نفر دانشجو جز مراکز  فعال و قابل توجه دانشگاه است و نقش پررنگی در زمینه نیروی کارآفرین در منطقه کاشان و آران و بیدگل ایفا می نماید.

راه اندازی مجمع خیّرین کارآفرینانِ نواندیش در دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

پروژه‌های زیرساختی مرکز در اولویت مجمع خیرین کارآفرین نواندیش

 سرپرست مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل هم در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه ها به تبیین ایجاد "مجمع خیرین کارآفرین نواندیش " پرداخت و بیان کرد: با راه اندازی این مجمع، تلاش می کنیم با هماهنگی واحد استان اصفهان، پروژه های زیرساختی مرکز را در اولویت قرار دهیم و با دعوت از خیرین و ایجاد تسهیلات حمایتی، پروژه ها مورد نیاز مرکز را عملیاتی و اجرا نماییم.

نعمت الله قبایی افزود: تلاش خواهیم کرد با به روز نمودن امکانات کارگاهی و آموزشی و با ایجاد کانون های تخصصی کارآفرینی، تسهیل گر اشتغال عزیزان دانشجو باشیم.

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مرکز، دانشجویان خیر و  تقدیر ویژه از خیر نواندیش "هادی حمید پناه" مدیر عامل شرکت انبوه سازان برتر نسل جدید، از دیگر برنامه های این مراسم بود که با اهدای لوح یادبود و تندیس ویژه تجلیل بعمل آمد. 

در پایان مراسم نیز کارگاه دوخت و تکنولوژی لباس که به عنوان اولین پروژه خیرین نواندیش می باشد افتتاح و اماده بهره برداری شد و از پیشرفته ترین چرخ خیاطی فول اتوماتیک جهان در این کارگاه رونمایی شد.

مسئول دفترامام جمعه، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری،ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، معاون و حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر مرکز فنی و حرفه ای ،اعضای هیئت موسس مرکز،اساتید مرکز، صاحبان صنایع، و دانشجویان و بسبجیان مرکز از دیگر میهمانان این مراسم بودند.

کد خبر 1783069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha