عملیات نظامی یمن علیه ناوشکن‌های آمریکایی در دریای سرخ

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: امروز همزمان با عملیات نظامی هدف قراردادن سه ناوشکن جنگی آمریکایی در دریای سرخ با 23 موشک، عملیات هدف قرار دادن یافا و عسقلان اشغالی با موشک مافوق صوت فلسطین ۲ و پهپاد یافا انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: دو عملیات نظامی امروز علیه دو هدف اشغالگران صهیونیستی در فلسطین اشغالی اجرا شد.

نیروهای مسلج یمن در اولین عملیات یک هدف نظامی اشغالگران در منطقه یافای اشغالی تل آویو را با موشک بالستیک مافوق صوتاز نوع «فلسطین 2» و در عملیات دوم یک هدف حیاتی را در منطقه عسقلان با پهپاد از نوع «یافا» هدف قراردادند.

سریع تاکید کرد: این دو عملیات تل آویو و عسقلان موفقیت آمیز بوده است. این عملیات‌ها پیروزی مظلومیت ملت فلسطین و حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و لبنان درچارپوب پنجمین مرحله است.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلج یمن، عملیات نظامی بیشتری را علیه دشمن صهیونیستی برای پیروزی خون برادرانمان در فلسطین و لبنان اجرا خواهند کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: یمن هرگز عملیات نظامی پشتیبانی را در روزهای آتی متوقف نمی‌کند تا حملات اسرائیل به غزه و لبنان متوقف شود.

در همین حال، منابع یمنی به المیادین گزارش داد: ارتش یمن اهداف جدیدی را در عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی مشخص می‌کنند.

این منابع تاکید کردند: یمن به نبرد فتح موعود و جهاد مقدس ادامه می دهد و هرگز از اجرای حملات دردناک به رژیم صهیونیستی با سلاح مناسبت عقب نمی‌کشد.

این منابع اعلام کردند: موشک‌های یمنی بیش از دو هزار کیلومتر را طی می‌کنند و به اهدف خود می رساند و این عملیات متوقف نمی شود.

ارتش یمن تاکید کرد که یافای اشغالی در امان نخواهد بود و این عملیات در محدوده اهداف اعلام شده است.

در همین حال، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: یک عملیات نظامی کیفی انجام دادند که طی آن سه ناوشکن جنگی آمریکایی را در دریای سرخ در حالی که برای حمایت از اسرائیل حرکت می‌کردند، هدف قرار دادند.

وی افزود: این عملیات با ۲۳ موشک بالستیک و بالدار و یک فروند پهپاد انجام شد که منجر به اصابت مستقیم به سه ناوشکن شد. این عملیات مشترک بین نیروی دریایی و هوایی و نیروی موشک انجام شد.

همزمان با این عملیات، عملیات هدف قرار دادن اعماق رژیم صهیونیستی در یافا و عسقلان اشغالی با موشک مافوق صوت فلسطین ۲ و پهپاد یافا انجام شد.

کد خبر 1783075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha