خون شهدا صادر کننده انقلاب به جهان است

حجت الاسلام تسخیری گفت: ما به برکت خون شهدا و فرهنگ ایثار و مقاومت توانستیم انقلاب مان را به جهان صادر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعه شب(۶مهر) در ششمین یادواره ۲۱ شهید محله قمر بنی هاشم نکا اظهار کرد: از زمان‌میروزی انقلاب دشمنان اسلام و انقلاب برای نابودی انقلاب و اسلام نقشه های فراوان کشیده بودند اما امام راحل با درایت و روشنگری در برابر دشمنان ایستاد.

وی افزود: امام راحل، بیدارگر جهان اسلام است و جهان را بیدار و زنده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امام راحل درس خدا ترسی به مردم آموخت و اینکه بابد تنها در زیر پرچم توحید بود و تسلیم غیر خدا نشد.

تسخیری با بیان اینکه عزتمندی ما در گرو ولایتمداری و باور به توحید است و امروز به واسطه خون شهدادر جهان عزتمند و سربلند هستیم.

وی افزود: ما به برکت خون شهدا و فرهنگ ایثار و مقاومت توانستیم انقلاب مان را به جهان صادر کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز در غزه مردم با تفکر انقلاب اسلامی پنجه در پنجه اسراییل غاصب انداخته و به کفر می تازند.  

تسخیری گفت: شهادت کودکان و بمباران غزه و لبنان نشان از قدرت اسرائیل نیست نشان از استیصال دشمن است و این به برکت خون مقدس شهدای ماست.  

وی افزود: این وعده الهی است و وقتی انسان با خدا شد از احدی نمیترسد ولو آمریکا و اسرائیل باشد و این برکت انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان ما در طول ۸ سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان ایستادند.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر رهبر انقلاب به ما اجازه دهد، کار اسرائیل غاصل یکسره خواهد شد و اگر این اراده محقق شود، این غده سرطانی به فضل الهی از صفحه زمین محو خواهد شد.

کد خبر 1783084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha