دوره «مهارت کار با خردسالان» ویژه طلاب و مبلغان سراسر کشور

فراخوان شرکت در دوره آموزشی «مهارت کار با خردسالان» ویژه مبلغان مستعد، توانمند و علاقه مند به کار با کودک اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جامعه الزهرا، معصومه شریفی،  معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: دوره آموزشی «مهارت کار با خردسالان» ویژه طلاب و مبلغان سراسر کشور و کانون‌های استانی که علاقه‌مند به کار با کودکان هستند، برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این دوره به صورت مجازی و آفلاین و به مدت یک ترم برگزار می‌شود.

شریفی خاطرنشان کرد: افرادی که در این دوره آموزشی شرکت کنند، از مزایایی همچون اولویت در اعزام و معرفی به مهدهای کودک، تشکیل پرونده تخصصی کودک و نوجوان و اعطای گواهینامه معتبر برخوردار می‌شوند.

وی به شرایط پذیرش در این دوره اشاره کرد و گفت: گذراندن دوره‌های عمومی طرح شمیم، موفقیت در مصاحبه ورودی، تعهد به شرکت منظم و مستمر در دوره، تعهد به شرکت در دوره‌های دانش‌افزایی و تعهد به همکاری با اداره مبلغان از جمله شرایط پذیرش در این دوره است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۱۵ مهر اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به قسمت دوره‌های آموزشی در سامانه شمیم http://shamim.jz.ac.ir مراجعه و ثبت نام خود را در لینک https://b۲n.ir/h۳۸۰۲۲ قطعی نمایند.

کد خبر 1783158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha