اجتماع خودجوش مردم سرایان در محکومیت ترور سید مقاومت

مردم انقلابی سرایان امشب در محکومیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، اقشار مختلف مردم سرایان با حضور امام جمعه، فرماندار و طلاب و روحانیون در این تجمع خود جوش ضمن عزاداری در سوگ شهدای مقاومت و به ویژه سید مقاومت جنایات اسرائیل و حامیانشان را محکوم کردند.

امام جمعه سرایان در این اجتماع با بیان اینکه خون شهدا مقاومت و دیگر شهدایی که در راه خدا به شهادت رسیدند هدر نخواهد رفت و خداوند متعال خود متولی خون خواهی این شهدا است، تاکید کرد: اسرائیل با شهادت سید عباس موسوی فکر کرد که مقاومت از بین خواهد رفت اما با گذشت ۳۲ سال امروز مقاومت مستحکم تر از قبل در همه صحنه هاست.

حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا در ادامه با تاکید بر انتقام سخت به عنوان خواسته عمومی مردم اظهار کرد: اسرائیل و حامیانش با ارتکاب این جنایات فکر می کنند می توانند خللی در اراده مقاومت ایجاد کنند اما شهادت سید حسن نصرالله شرایطی را فراهم خواهد کرد که محور مقاومت قدرتمندتر از قبل عمل کند و شعله انتقام را انشالله سریع تر و مستحکم تر خواهد کرد.

امام جمعه سرایان در ادامه خطاب به کشورهای اسلامی و عربی خاطرنشان کرد: بمب‌هایی که امروز بر سر ملت لبنان آوار شد متعلق به آمریکای جنایتکار است و باید آمریکا و اسراییل و باند تبهکارش جواب بدهند.

وی با طرح یک سوالی مبنی بر اینکه ملت‌های اسلامی چرا به خود نمی آیند و شرایط را درک نمی‌کنند تصریح کرد: کشورهای عربی و اسلامی باید به محکومیت جنایات اسراییل اکتفا نکرده و با درک شرایط موجود روابط خود را با اسراییل قطع کنند.

سرهنگ کریمی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان هم با تقدیر از حرکت خودجوش مردم سرایان گفت: آنچه که جبهه استکبار جهانی امروز می فهمد زبان زور است و ما ملت حزب الله از جبهه مقاومت بویژه ایران اسلامی می خواهیم تا با پاسخ دندان شکن پاسخ جنایات وحشیانه اسراییل را بدهند.

وی از برگزاری جلسات عزاداری در سطح شهرستان در روزهای آینده خبرداد و خواستار حضور پررنگ مردم در این جلسات شد.

شرکت کنندگان در پایان این اجتماع بزرگ با شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، الله اکبر، الله اکبر، خامنه ای رهبر، سید حسن نصرالله فدایی حسین است، حزب الله یک لشکر نصرالله، هر سرباز حزب الله پرچم دار حزب الله، ای پسر فاطمه تسلیت تسلیت، نیروهای مسلح انتقام انتقام، شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه و لبنان محکوم کردند.

کد خبر 1783164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha