مطالبه انتقام را باید در ناله عزاداران لبنانی و فلسطینی پیدا کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در بیانیه‌ محکومیت جنایات رژیم یاغی و سفاک صهیونیستی و حمایت از مردم غزه و لبنان آورده است: مطالبه انتقام را باید در ناله عزاداران لبنانی و فلسطینی پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در پی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ ۚ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ ۚ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِنْدَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّیٰ یُقَاتِلُوکُمْ فِیهِ ۖ فَإِنْ قَاتَلُوکُمْ فَاقْتُلُوهُمْ ۗ کَذَٰلِکَ جَزَاءُ الْکَافِرِینَ.

و هر کجا مشرکان را یافتید به قتل رسانید و آنان را از همان وطن که شما را آواره کردند برانید، و فتنه‌گری (آنان) سخت‌تر و فسادش بیشتر از جنگ و کشتار است، و در مسجد الحرام با آنها جنگ مکنید مگر آنکه پیشدستی کنند، در این صورت رواست که در حرم آنها را به قتل برسانید، چنین است کیفر کافران. {سوره بقره، آیه ۱۹۱}

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان حمله‌ی تروریستی رژیم صهیونیستی به ضایحه‌ی بیروت و کشتار مردم و کودکان بی‌گناه لبنان و اقدام خصمانه در جهت ترور فرماندهان ارشد حزب‌الله را محکوم کرده، و این حمله‌ی وحشیانه را از جانب آمریکا و کشورهای غربی حامی رژیم منحوس صهیونیستی می‌داند.

 این اقدام تروریستی که با بمب‌های اهدایی آمریکا به رژیم سرطانی و سرکش صهیونیستی صورت گرفته، آمریکا را هم در کنار رژیم صهیونیستی شریک جرم قرار داده و باید در چشم جهانیان و وجدان‌های بیدار پاسخگو باشد.

حقوق بشری از جنس آمریکایی امشب خون شهروندان لبنانی را بر زمین ریخته و صد البته که از دولت جمهوری اسلامی دیگر توقع شرط سلاح بر زمین بگذار نمی‌رود.
  از دولت جمهوری اسلامی انتظار می‌رود که پاسخ ترور شهید هنیه و جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی را با وعده‌ای صادق همانند وعده‌ی صادق پیشین دهد تا موجب آرامش قلوب تمام مومنین و آزادگان جهان شود. ما پیمان برادری خویش را با مردم مقاومت خاص ملت لبنان اعلام می‌داریم و برای سلامتی سید حسن نصرالله دعا می‌کنیم که هر چند اگر بزرگی رود بزرگ دیگری جای او را خواهد گرفت ... ولیکن رژیم سرطانی منطقه به هر صورت رفتنی است...

دیگر نباید تردید و درنگ کرد، وقت خویشتن‌داری گذشته، زمان زبان شمشیر است. اکنون دیگر زمان و شرایط به‌گونه‌ای است که عدم واکنش مساوی با کمک به اقدام ترور سید حسن نصرالله و مردم لبنان و غزه است. تعلل به معنی هم‌پیمانی با ظالم و نشنیدن صدای مظلوم است. امروز مطالبه انتقام را باید در ناله عزاداران لبنانی و فلسطینی پیدا کرد و این صدای بلند انتقام را باید از حصار خودساخته تله جنگ‌ بیرون آورد تا دیر نشده است.

در نهایت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن ابراز همدردی‌ با ملت و مردم لبنان، به خانواده شهدای سرافراز این حادثه تروریستی تسلیت می‌گوید. همچنین از ملت، دولت و مقاومت لبنان در رویارویی با رژیم دیوانه و یاغی صهیونیستی اعلام حمایت، برادری و همدردی می‌کند. باشد که اقدامات سفاکانه رژیم منحوس به زودی مُهر تاییدی بر مرگ زودهنگام رژیم سرطانی منطقه بزند.

کد خبر 1783171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha