الگوسازی زندگی شهدایی برای نسل نو یک ضرورت است

گواهی با بیان اینکه امنیت و حفظ ارزش ها و تمامیت ارضی کشور در گرو ایثار شهداست که برای حفاظت و حراست از این آب و خاک جان و مال خود را فدا کردند تا ما در آرامش باشیم، گفت: باید سیره عملی این مردان خدایی برای نسل نو بعنوان الگو معرفی و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام عبدالعلی گواهی_ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور، امروز شنبه(۷مهر) در سی و هفتمین یادواره ۳۳ تن از شهدای نیروگاه برق نکا با بیان اینکه امروز کل جهان علیه جبهه‌مقاومت وارد کار شد، اظهار کرد: مقاومت کشورهای مظلوم‌جهان و جبهه مقاومت، به واسطه الگوگیری از مردم شریف ایران اسلامی است و باید قدر رزمندگان را دانست.

وی گفت:رهبری فرمودند: «امروز نفوذ در پیش داریم که دشمن در سبک زندگی و دانشگاهای ما رخنه کرد و باید مراقب بود، برای نفوذ پیش رو احساس خطر می شود.»

حجت الاسلام گواهی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و لبنان، بیان کرد: دشمن کار می کند و ۱۰ سال طراحی کرد تا حادثه لبنان اتفاق افتاد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: همه‌ما باید به شهدا تاسی کنیم.

الگوسازی زندگی شهدایی برای نسل نو یک ضرورت است

حجت الاسلام گواهی ضمن گرامیداشت یادو نام ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران، برلزوم بهره گیری از فرصت دومین کنگره ملی شهدای مازندران برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدیدتاکید کرد.

وی افزود: امیدواریم که خداوند موانع را از سر جهان اسلام بردارد و سید نصرالله براساس اخبار حیات دارند و امیدواریم ارواح همه شهدا با اولیا محشور شوند و آنانی که در حال خدمت و ایستادگی در برابر چهره پلید اسرائیل غاصب هستند، سلامت باشند.

حجت الاسلام گواهی گفت: نیروگاه نکا سه بار مورد حمله وحشیانه دشمن قرار گرفت و از بغداد، به نکا به عنوان شمالی ترین‌نقطه ایران حمله شد و وحشتی نداشتیم و این دفاع مقدس ماست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور یادآور شد: ۱۴۰ نفر از کارکنان نیروگاه شهید سلیمی جانباز و مجروح و ۳۳ تن شهید شدند و  در زمانی که از کمترین امکانات بی بهره بودیم امروز در اوج قدرت هستیم.
حجت الاسلام گواهی گفت: در طول دفاع مقدس، تمام‌جمهوری اسلامی درگیر جنگ بود و شهدا و رزمندگان‌ما دستاوردهای دفاع مقدس ما هستند و جمهوری اسلامی در نهایت اقتدار است و طولانی ترین جنگ در قرن‌جدید است که بیش از ۸۰ کشور جهان در عرصه های مختلف با ما جنگ کردند.

نورالله ادبی فیروزجایی- مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا هم در سخنانی گفت: نام و یاد ۳۳ تن از شهدای والامقام نیروگاه نکا را گرامی می داریم.

وی افزود: امروز ۷ مهر مصادف است با دومین بمباران نیروگاه نکا توسط رژیم بعثی عراق که۳۳ تن از کارکنان ما به شهادت رسیدند.

الگوسازی زندگی شهدایی برای نسل نو یک ضرورت است

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا یادآور شد: تکریم و پاسداشت نام و یاد شهدای گرانقدر مهمترین وظیفه ماست که امنیت و حفظ ارزش ها و تمامیت ارضی کشور در گرو ایثار شهداست که برای حفاظت و حراست از این آب و خاک جان و مال خود را فدا کردند تا ما در آرامش باشیم.

ادبی فیروزجایی با محکوم کردن ددمنشی های اسرائیل غاصب گفت: این غده باید از صحنه روزگار حذف شود و باید با بصیرت و همدلی برای حفاظت از مملکت اقدام کنیم.

وی افزود: باید برای سربلندی کشورمان و اعتلای کشور در واحدهای تولیدی تلاش و جانفشانی کنیم تا تولید برق را بدرستی داشته باشیم.

کد خبر 1783190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha