ادامه جنگ و عدم پذیرش آتش بس در منطقه به ضرر اسرائیل تمام می شود

سردار سرلشکر رضایی با بیان اینکه جنایات اسرائیل با حمایت آمریکا جهانخوار(مدعی دروغین حقوق بشر) در غزه و لبنان درحال انجام است، گفت: اتحاد امت اسلامی و اقتدار جبهه مقاومت بیانگر این که ادامه جنگ و عدم پذیرش آتش بس در منطقه از سوی اسرائیل به ضرر صهیونیست ها تمام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار سرلشکر محسن رضایی - دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران دیارعلویان خط شکن با عنوان «بازگشت به هفت تپه» ویژه دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان که در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بااشاره به نقش آفرینی ویژه لشکر ۲۵ کربلا در جنگ تحمیلی، اظهار کرد: مردم شریف مازندران در دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله خوش درخشیدند.
وی با اشاره به سیره عملی رزمندگان مازندران از جمله شهیدان بصیر، کابلی، ابوعمار، شیرودی، طوسی و ... در دفاع مقدس و انجام عملیات های غرورآفرین افزود:مردم این خطه از شمال کشور ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید، ۳۶ هزار جانباز و مجروح و ۲۷۰۰ آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند.

سردار رضایی به پیشینه دینی و ولایی مردم مازندران اشاره کرد و گفت: مازندرانی ها همواره در طول تاریخ قدرشناس بوده و تاریخ خود را با اسلام و قرآن پیوند زده اند.
وی با بیان اینکه قدرت های بین الملل دفاع مقدس را به صورت جنگ تحمیلی ایجاد کردند، خاطرنشان شد: بیش از ۲۶ کشور در جنگ تحمیلی به رژیم بعث عراق برای زدن ایران اسلامی کمک می کردند.
سردار رضایی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با توجه به نوپا بودن انقلاب و سپاه پاسداران و پاشیده شدن نیروهای مسلح، فکر پیروزی عراق و تسخیر ایران اسلامی را در سر می پروراندند اما رزمندگان اسلام با توکل به خداوند متعال، پیروی از هدایت های امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پشتوانه ملت پیروز جبهه های نبرد علیه بعثیان شدند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با اشاره به موقعیت استراتژیک اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... ایران اسلامی در منطقه، گفت: غرب و شرق برای تجارت باید از این مرز و بوم عبور نمایند و دشمنان انقلاب در طول تاریخ همواره چشم طمع به این آب و خاک داشته اند.
وی به تاریخ سازی ملت ایران در برحه های مختلف تاریخ اشاره کرد و افزود: دشمن از بعد از صفویه به مدت ۳۰۰ سال از جلوی تمدن سازی ملت ایران ایستادند و غنایم ملت را تاراج می کردند؛ البته ملت نهضت ها و قیام های مختلف از جمله تنباکو، مشروطه، ملی شدن نفت، قیام ۱۵ خرداد و ... را رقم زدند تا زمینه ساز بروز و ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) شد.
سردار رضایی به تحرکات دشمنان انقلاب برای زدن پایه انقلاب با ایجاد ضد انقلاب در قالب منافقین اشاره کرد وگفت: دشمن با نفوذ در کردستان، شمال و ... تلاش کرد تا انقلاب را بزند اما ملت ایران ایستادند و با منافقین مبارزه کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: دشمن با شکست منافقین در جای جای ایران اسلامی، جنگ ایران و عراق را رقم زد که نهایت به پیروزی رزمندگان اسلام منجر شد.
وی با اشاره به جنگ حق و باطل در غزه، بغداد، دمشق، لبنان و ... با هدف دستیابی به ایران اسلامی، ادامه داد: دشمن تلاش دارد سربلندی، اقتدار و ایستادگی جبهه مقاومت را بزند از این رو به کشورهای منطقه تجاوز می کند.
سردار رضایی با بیان اینکه جنگ اسرائیل با غزه مظلوم ناجوانمردانه و تحمیلی است، گفت: در حادثه غزه فلسطینی ها آتش بس و مبادله اسرا را خواستار شدند اما صهیونیست ها نپذیرفتند چرا که هدف آنها از نسل کشی و نژاد کشی ها به ویژه قتل عام زنان و کودکان حذف امت اسلامی و کمک به بازگشت آمریکا به آسیا است.
وی با اشاره به شهادت بیش از ۴۵ هزار نفر در غزه، افزود: جنایات اسرائیل با حمایت آمریکا جهانخوار(مدعی دروغین حقوق بشر) در غزه و لبنان درحال انجام است.  
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ایستادگی در برابر جبهه کفر زندگی با عزت است، خطاب به سردمداران اسرائیل و آمریکا خاطرنشان شد: ملت ایران پشتیبان اهداف انقلاب اسلامی هستند و اجازه تحدی به دشمنان انقلاب را نخواهند داد.

کد خبر 1783193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha