تورهای مشهدگردی در هفته گردشگری

به مناسبت هفته گردشگری از تاریخ ۵ لغایت ۱۱ مهرماه برنامه‌های متنوعی توسط معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد اجرا می‌شود.

سید جلیل بامشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: همزمان با هفته گردشگری و با هدفِ افزایش شور و نشاط جمعی تورهای متعددی از ۵ لغایت ۱۱ مهرماه، در قالبِ تور حرم شناسی، بازدید از آرامگاه فردوسی و گذر از محلات تاریخی توسط معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد، با تخفیف ۵۰ درصد برای عموم شهروندان برگزار می نماید.

وی افزود:  خدمات این تورها بسیار جذاب و متنوع بوده و مثلا تور فردوسی گردی شامل بازدید از آرامگاه فردوسی، موزه آرامگاه فردوسی، موزه پهلوان رستم، بارو و دروازه رودبار، کهن‌دژ، هارونیه و سایر ظرفیت‌های منطقه تاریخی توس است . شهروندان و زائرین عزیز در این تور همراه یا لیدرهای حرفه ای، با بخش های مختلف این منطقه تاریخی آشنا می شوند.

بامشکی تصریح کرد: با توجه به تقارن این هفته با هفته دفاع مقدس، روز سالمند و روز ناشنوایان، معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد با همکاری اداره کل میراث، گردشگری و صنایع دستی، برنامه‌های ویژه ای مرتبط با جانبازان دفاع مقدس، سالمندان و بازنشستگان و ناشنوایان تدارک دیده اند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: شهروندان می توانند، جهت شرکت و ثبت نام در این تورها، در ساعات اداری با شماره ۳۱۳۵ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1783194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha