اختتامیه کلاسهای تابستانی کانون فرهنگی و هنری  مهنا شاهرود برگزار شد

طی مراسمی با حضور مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان آئین اختتامیه کلاسهای «مسجد کانون نشاط» کانون فرهنگی و هنری  مهنا شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمد امین حقیقت در این مراسم با بیان اینکه هم ساله  طرح های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند اجرا می‌شود گفت: هدف ارکان مختلف در طرح اوقات فراغت تربیت نسل جوان با رویکرد مسجد محور و تربیت دینی و در تراز انقلاب اسلامی است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه رویکرد وهدف اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد جذب حداکثری به‌ویژه جذب جدید جوانان و نوجوانان به مسجد و تثبیت آنان در مسجد است اظهارداشت:برنامه های اوقات  با راهبردهای هویت سازی تشکیلاتی، غیرابلاغی و منعطف، خدمت پایه و محوری، مساله محور دقیق و بهره مندی متناسب با نیازها اجرا خواهد شد.

مریم نشاطی نیز دراین مراسم؛ با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای کودکان، نوجوانان و جوانان در ایام تابستان گفت: طرح اوقات فراغت با شعار «مسجد، کانون نشاط» درکانون فرهنگی هنری مهنا برگزار شد.

مدیرکانون فرهنگی هنری مهنا ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن کودکان، جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری را یکی از مهمترین اهداف برنامه های اوقات فراغت برشمردوافزود: برنامه های اوقات فراغت این کانون علمی، هنری، فرهنگی وکارگاه های آموزشی می باشد.

نشاطی قرآن، نویسندگی، رباتیک، سفال، نقاشی، تواشیح، قصه گویی، گلدوزی، کیک وشیرینی، کارگاه مادروکودک، کارگاه خانواده به طعم بهشت، کافه کتاب مهنا را از جمله برنامه های کلاس های اوقات فراغت امسال عنوان کردوافزود: مسئله اوقات فراغت یکی از موضوعات اصلی و کلیدی برای کلیه افراد جامعه و به ویژه نوجوانان وجوانان است و در زندگی افراد اهمیت و نقش بسیارمهم و تاثیرگذاری دارد.

وی تقویت و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد، ترویج معارف اسلامی و تعمیق معنویت و مهارت آموزشی و رشد استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف برنامه های اوقات فراغت در مدیرکانون فرهنگی هنری مهنا برشمرد.

عصمت سالار

کد خبر 1783200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha