۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر در خراسان جنوبی توزیع شد

۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری خراسان‌جنوبی و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی (ره) استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدتقی محمدیان امروز شنبه (۷ مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور یکی از منسجم ترین مجموعه های تشکیلاتی است که حول ماموریت های فرهنگی و دینی فعالیت می کند. 

معاون سازماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور در ادامه گفت: قریب به ۲۸ هزار کانون در کشور با یک شبکه سه میلیون نفری در کشور داریم. 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزو استان های پیشتاز در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: خراسان جنوبی در حوزه شبکه سازی و فعالیت های مسجد پایه و مردم محور پیشتاز است و امیدواریم این اتفاق با یک انسجام ایجاد شده بتواند یک الگوی قابل ارائه برای کل کشور باشد. 

محمدیان با تاکید بر اینکه ماموریت های مسجد در کیان اعتقادی ما جایگاه رفیعی دارد، گفت: مسجد در منظومه فرهنگی فکری انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد و مسجد خانه خدا است و مجموعه ماموریت های نیایشی و توحیدی و عبادی را در خود دارد.  

معاون سازماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: مسجد، پناهگاه مردم و مجموعه فعالیت های اجتماعی است و می توان از آن به عنوان پایگاه ولایت نام برد. 

وی در ادامه اظهار کرد: بچه های مسجد ذیل این منظومه فکری کنار هم جمع شده اند و اتفاقات بزرگی را رقم زده اند و هم تمرین مدیریت و هم ورزیدگی معنوی و هم فرصتی برای افزایش مهارت ها است. 

محمدیان با اشاره به اینکه مسجد یک نقطه توسعه و ارتقای سرمایه اجتماعی ما است، افزود: مجموعه نورانی بچه های مسجد در حوزه فعالیت های فرهنگی هنری، گروه های سرود، تربیت عناصر ایمانی و کانون های تخصصی خواهران و ... یک تنوع از ماموریت های متنوع را شکل داده اند.

معاون سازماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور به توزیع بسته های تحصیلی اشاره کرد و افزود: یکی از مسائلی که مجموعه مساجد در آن پیشتاز بوده بحث کمک کردن به نیازمندان بوده است و کانون های فرهنگی هنری مساجد منشا اثر بودند. 

وی در پایان گفت: در این راستا ۳٠٠ بسته تحصیلی به ارزش ۲٠٠ میلیون تومان در مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال توزیع است و امیدواریم با کمک خیرین این شبکه را گسترش دهیم.

کد خبر 1783207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha