میزبانیِ کانون‌های مساجد کرمانشاه از «میهمانی آیه‌ها»

حجت‌الاسلام قدیریان گفت: مسابقات لیگ قرآنی کرمانشاه که در هفته پایانی مهرماه جاری با حضور اعضای کانون های مساجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات سراسری مدهامتان، گفت: مسابقات مدهامّتان به جای این که مردم را به جشنواره بیاورد، از این طریق جشنواره را به خانه‌های مردم برده است و این مهم دارای آثار و نتایج مبارک فراوانی است و قطعاً در تقویت انس و الفت جوانان با قرآن کریم بیش از پیش مؤثر خواهد بود.

سرپرست کانون‌های مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ترویج معارف قرآنی در جامعه نیاز اساسی جامعه امروز ما است، افزود:در شرایط امروز، مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی توجهی بیش از همیشه می‌طلبند. تحکیم پیوند مسجد با قرآن و با جوانان و کشف استعدادهایی قرآنی که در پایگاه مساجد به رشد و بالندگی رسیده‌اند، یک ضرورت اساسی است.

وی خاطر نشان کرد:مدهامتان یکی از آیه های سوره الرحمن کلام الله مجید است و معنای آن باغی است در بهشت؛ در سال جاری هفدمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در استان کرمانشاه با دستورالعملی جدید و به شیوه لیگ مسابقات قرآنی با عنوان «میهمانی آیه‌ها» برگزار و این مسابقات در دور نخست در مرحله منطقه‌ای و با محوریت کانون‌های رابط در سطح استان با حضور تیم‌های قرآنی مساجد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قدیریان اظهار  کرد: لیگ مسابقات قرآنی در این مرحله با محوریت کانون‌های رابط برگزار خواهد شد که زیرمجموعه مساجد خود را برعهده دارند و در این دوره از مسابقات نفرات برگزیده مرحله منطقه‌ای به مسابقات استانی مدهامتان راه می‌یابند.

کد خبر 1783246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha