بیانیه علمای اهل تسنن خواف در محکومیت جنایات اسرائیل

علمای شیعه و سنی شهرستان خواف ضمن محکوم کردن اعمال وحشیانه اسرائیل، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را  از محور مقاومت بویژه مردم غزه و حماس قهرمان،مردم لبنان و حزب الله مقتدر اعلام داشته و ضمن ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهدای مقاومت، هرگونه کوتاه آمدن در مقابل این شیطان خبیث مردود و خیانت به انسانیت،شهدا و اسلام می داند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، جمعی از علمای اهل تسنن و شیعه شهرستان مرزی خواف درپیامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و پاسخگویی به این حملات وحشیانه را خواستار شدند.

در این بیانیه آمده است:

اگر چه جنایات جنگی رژیم غاصب و جنایت پیشه اسرائیل و حامی سر سختش امریکای جهانخوار تازگی ندارد و اصولا اساس و بنیان این رژیم جعلی و همراه همیشگی اش بر پایه ترور، خشونت، اشغالگری، فریبکاری سیاسی و فرهنگی قرار دارد اما جنایت این رژیم منحوس در این یکسال گذشته بعد از حماسه طوفان الاقصی و شهادت بیش از ۴۲ هزار نفر که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند و شهادت بین ۷۰۰ نفر از مردم مظلوم لبنان  در طی این چند روز اخیر  چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

حمله هوایی با بمب های پیشرفته به مناطق مسکونی و اردوگاه هایی که مملو از کودکان و زنان است،به هیچ معیاری قابل توجیه نیست ، تاثیر سیاسی و اجتماعی این جنایت جنگی در جهان باعث بیداری  آزادی خواهان جهان شده است که بی شک به زوال و نابودی مطلق این غده سرطانی منجر خواهد شد.

علما شیعه و سنی شهرستان خواف ضمن محکوم کردن این اعمال وحشیانه حمایت همه جانبه و همیشگی خود را  از محور مقاومت بویژه مردم غزه و حماس قهرمان،مردم لبنان و حزب الله مقتدر اعلام داشته و ضمن ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهدای مقاومت،هرگونه کوتاه آمدن در مقابل این شیطان خبیث مردود و خیانت به انسانیت،شهدا و اسلام می داند.

ضمن تشویق آحاد جامعه ایران اسلامی برای کمک رسانی به محور مقاومت مردم رنجور فلسطین و لبنان،امیدواریم به فضل الهی هرچه زودتر شاهد تحقق وعده ی رهبر انقلاب در نابودی این رژیم جعلی خواهیم بود... ان شاءالله

بیانیه علمای اهل تسنن خواف در محکومیت جنایات اسرائیل

کد خبر 1783259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha