غرب و آمریکا برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه اسرائیل را به وجود آورند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: غرب و آمریکا برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه خاورمیانه اسرائیل را به وجود آورند تا به نمایندگی از آنها بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع دست به جنایت بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در پی اعلام شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت شامگاه امشب اجتماع بزرگ «آغاز نصرالله» در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام میثم تارم در این اجتماع ضمن تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: سید حسن نصرالله سید و سرور شهدای جبهه مقاومت لبنان است که توسط باند تبهکار، کودک کش و نسل کش رژیم صهیونسیتی به شهادت رسید.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرینه سید حسن نصرالله بود، افزود: او به آرزوی خودش یعنی شهادت که به بالاترین درجه در پیشگاه الهی است، نائل آمد.
وی بیان کرد: سید حسن نصرالله همواره در خط مقدم جبهه جنگ با دشمن صهیونیستی بود و هیچگاه خواست که از نیروهای حزب الله و از فرمانده هان عقب بماند بنابراین در تمام جنگ ها و در مدتی که اسراییل با لبنان سر جنگ داشت با شجاعت و شهامت در صف اول جبهه بود.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه امروز سید حسن نصرالله به دوستان شهیدش از جمله حاج قاسم سلیمانی ملحق شد، اظهار کرد: شهادت برای امثال سید حسن نصرالله و جبهه مقاومت چیزی جزء افتخار، عزت و کرامت نیست و ما بر این باوریم که طبق فرموده قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) مرگ و شهادت مردان خدا عین حیات و زندگی است.
 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: همان طور که حاج قاسم با شهادتش یک موجی ایجاد کرد قطعا سید حسن نصرالله نیز با شهادتش موجی در مقابل آمریکا و اسرائیل ایجاد خواهد کرد.  
وی ادامه داد: تصمیم ترور سید حسن نصرالله در آمریکا گرفته شده و رژیم صهیونسیتی با بمب های سنگرشکن آمریکایی او را به شهادت رساند.
حجت الاسلام تارم اظهار کرد: نسل کشی، کودک کشی و کشتار مردم مظلوم غزه در یکسال گذشته چیزی جزء ذلت و خواری برای آمریکا و اسرائیل به دنبال نداشته و قطعا شهادت سید حسن نصرالله و مردم مظلوم لبنان نیز چیزی جزء ننگ و خواری برای آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل در پی نخواهد داشت.
 امام جمعه جیرفت بیان کرد؛ این که بمب های سنگر شکن بر سر مردم مظلوم غزه و فلسطین و لبنان بریزند و از هیچگونه کودک کشی، نسل کشی و مظلوم کشی دست برندارند اینها. نشانه شکست و ذلت آنهاست 
وی با بیان اینکه اسرائیلی ها غیر خود را انسان نمی دانند، اضافه کرد: این سگ های هاری برای دیگران هیچگونه احترامی قائل نیستند و بدانند این کودک کشی ها و مظلوم کشی باعث می شود تا نسل آنها در منطقه برچیده شود همان طور که رهبری فرمودند؛ در آینده نزدیک ما اسمی به عنوان رژیم اسرائیل نخواهیم داشت.
حجت الاسلام تارم تصریح کرد: این وعده خداست که نصرت و یاری از آن حزب الله است و همه بدانند که حتما تنها پیروز میدان حزب الله و جبهه مقاومت است و شکست و نابودی از آن آمریکا و این فرزند نامشروع غرب اسرائیل جنایتکار است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت ابراز کرد: غرب و آمریکا برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه خاورمیانه اسرائیل را به وجود آورند تا به نمایندگی از آنها بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع دست به جنایت بزند.
وی بیان کرد: ان شاء الله فلسطین و قدس آزاد خواهد شد و مردم مسلمان نماز را به امامت امام عصر (عج) خواهند خواند.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه جبهه مقاومت زنده است، خاطرنشان کرد: اگر عزیزی به آروزی شهادت برسد عزیز دیگری پرچم مقاومت را در دست می گیرد و این ترورها برای اسراییل وحشتناک تر خواهد بود و اسرائیل بداند که شکست در انتظار اوست.

کد خبر 1783292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha