محور مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله قوی‌تر می‌شود

سردار غریب پرور با بیان اینکه تفکر حسینی جبهه مقاومت توقف ناپذیر است، گفت: محور مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله قوی تر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ‌سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز (شنبه ۷ مهر) در یادواره شهدای بخش اطاقور شهرستان لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت اظهار کرد:محور مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله قوی تر می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه خون شهدا فراموش نمی شود، گفت:
راه شهادت برای مردان بزرگ تاریخ همیشه باز است و آنها با شهادت شان تاریخ ساز می شوند.

سردار غیب پرور با مقایسه تاریخی واقعه عاشورا و وقایع امروز غزه و لبنان بیان کرد: همانطور که خط جهاد پس از شهادت امام حسین (ع) جان دوباره گرفت عصر حاضر هم جهاد در محور مقاومت با شهادت بزرگان این جبهه تقویت می شود.

وی با بیان اینکه تفکر حسینی جبهه مقاومت توقف ناپذیر است، افزود: ریخته شدن خون هر شهیدی در جبهه مقاومت طلوعی دوباره برای رسیدن به پیروزی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه دنیا آبستن تحولات است، گفت: هیچ واهمه و ترسی از شهادت‌ها نداریم چرا که معتقدیم؛ موفقیت و سربلندی از آن جبهه حق است.


وی با ابراز تاسف از سکوت مرگبار جامعه ملل از جنایات رژیم صهیونیستی افزود: بی تفاوتی جهانی علیه جنایات خونبار رژیم صهیونیستی بسیار تاسف بر انگیز است.

سردار غیب پرور با اشاره به جنایت ‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان اضافه کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی در یک سال بیش از چهل هزار نفر زن و کودک را به خاک و خون کشیده و نسل کشی عمومی را علنی کرده است.

کد خبر 1783294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha