خون‌های پاک شهدا زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد

با بیان اینکه این خون‌های پاک زمینه‌ای برای پیروزی مسلمانان و نابودی صهیونیست‌ها خواهد شد، گفت: سید حسن نصرالله مانند مالک‌اشتر شخصیتی بود همچون کوه استوار و همچون سنگ نفوذناپذیر و مهمترین ویژگی‌اش این بود که ولایت‌پذیر و مطیع امر ولایت بود و خود را وقف راه مقاومت، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم کرده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی امشب در سخنرانی مراسم بیعت با ولی‌امر مسلمین جهان و گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: امیدواریم این حادثه سخت در این روزهای سخت لبنان و غزه زمینه‌ای برای نابودی دشمن، ازبین‌رفتن جبهه کفر و پیروزی جبهه مقاومت باشد.

 وی با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله در سازمان ملل رقم خورد، گفت: افرادی که می‌دانستند این اتفاق می‌افتد و به آن فرد جانی اجازه نطق در سازمان ملل دادند در این جنایت شریک هستند؛ چراغ‌سبز آمریکا و اروپا چنین جرئتی را به این فرد جانی داده است و از خدا می‌خواهیم که هم این دولت غاصب و هم حامیانشان را خار و ذلیل بگرداند.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه این سومین دبیرکلی است که حزب‌الله از دست می‌دهد، گفت: بیش از ۴۰ سال پیش این گروه سیاسی نظامی شیعه برای دفاع از مظلومان شکل گرفت و ابتدا صبحی طفیل، بعد سید عباس موسوی و بیش از ۳۰ سال سید حسن نصرالله رهبری این گروه شیعه را در لبنان به عهده داشتند.

 وی با تأکید بر اینکه در کارنامه پر درخشش سید حسن نصرالله خروج دشمان از لبنان، نجات بیروت از چنگال صهیونیست، آزادی اسرا، پیروزی در جنگ ۳۳ روزه و اقتداری که برای منطقه ایجاد شد وجود دارد، افزود: ۶۴ سال عمر بابرکت سید حسن نصرالله که تحصیل‌کرده نجف، شجاع، مبارز، ولایت‌مدار، بی‌نظیر در ایمان و تقوا و کم‌نظیر در درایت، بصیرت و مدیریت گذشت و خدای متعال مزد او را در شهادت قرار داد و او پیروز شد و خسارت عظیمی برای ما و منطقه حاصل شد.

 رفیعی با بیان اینکه این خون‌های پاک زمینه‌ای برای پیروزی مسلمانان و نابودی صهیونیست‌ها خواهد شد، گفت: سید حسن نصرالله مانند مالک‌اشتر شخصیتی بود همچون کوه استوار و همچون سنگ نفوذناپذیر و مهمترین ویژگی‌اش این بود که ولایت‌پذیر و مطیع امر ولایت بود و خود را وقف راه مقاومت، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم کرده بود.

 وی با تأکید بر اینکه مبارزه با دشمن هزینه دارد و ما بزرگ‌ترین هزینه را در عاشورا پرداخت کرده‌ایم، گفت: به‌زودی‌زود خبر سقوط نتانیاهو خواهد رسید و صهیونیست‌ها نابود خواهند شد؛ زیرا این وعده خداوند است.

 سخنران حرم مطهر بانوی کرامت افزود: اطاعت محض از خدا، رسول و حجت خدا دستور قرآن است و چیزی که سید حسن نصرالله همواره در این ۳۰ سال هیچگاه از آن عقب‌نشینی نکرد اعلام اطاعت و پیروی از ولایت‌فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود؛ همه بدانند که این پرچم زمین نخواهد ماند، دبیرکل جدید انتخاب خواهد شد و پیروزی محقق خواهد شد.

 وی با اشاره به آیات ۳۰ و ۳۱ سوره فصلت، حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت را مصداق این آیات دانست و گفت: خداوند در این آیات می‌فرماید «اگر کسی از خدا دم زد و در این راه استقامت کرد فرشتگان بر او نازل می‌شوند و به آنها می‌گویند نترسید و نگران نباشید و بشارت باد به شما بهشتی که به آن وعده داده شده‌اید و ما در دنیا و آخرت همراه و دوستان شما هستیم».

 رفیعی تصریح کرد: امروز کشورهایی که از خدا دم می‌زنند و نمازهای باشکوه می‌خوانند؛ ولی نه‌تنها هیچ مقاومتی در برابر دشمنان خدا ندارند که حتی یک بیانیه صادر نمی‌کنند و به دنبال عادی‌سازی روابط خود با صهیونیست‌های جنایت‌کار هستند.

کد خبر 1783303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha