شهادت سیدحسن نصرالله موجب تقویت درخت تنومند مقاومت می شود

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان به مناسبت شهادت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان پیام تسلیتی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در پیام تسلیت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان آمده است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

انا للّه و انا الیه راجعون

سید مقاومت، یار و یاور مردم مظلوم لبنان و فلسطین، دبیر کل نستوه حزب الله سرافراز لبنان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله پس از عمری مجاهدت در راه خداوند و آزادی قدس شریف، برترین پاداش مجاهدان یعنی شهادت را از ذات اقدس الهی دریافت کرد و  به همراه جمعی از همرزمان خویش به آرزوی دیرینه اش دست یافت.
بدون تردید دشمن خونخوار صهیونیستی که در نهایت وحشی گری و با حمایت قدرت های استکباری به ویژه آمریکای جنایتکار مشغول قتل و غارت و نسل کشی است، با این جنایت راه به جایی نخواهد برد و انشالله طبق وعده الهی به زوال نزدیک خواهد شد.
شهادت این سید والامقام و سایر مجاهدان در سرزمین فلسطین و لبنان هر چند سخت و تلخ است اما یقینا موجب تقویت درخت تنومند مقاومت خواهد شد و جنایتکاران صهیونیست را به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.

مردم مسلمان منطقه و همه آزادیخواهان تلاش های عمیق و خستگی ناپذیر او  را در تقویت هسته مقاومت که با الهام از مکتب اهلبیت (علیهم السلام) به خصوص امام آزادگان حسین بن علی (ع) و نیز آرمان های امام راحل صورت می گرفت هیچ گاه از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت این مصیبت دردناک به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر بزرگ مقاومت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه و مراجع معظم تقلید، ملت های مسلمان منطقه به خصوص مردم شریف لبنان و ایران و خانواده آن شهید، از خداوند علو درجات و حشر با پیامبر (ص) و اهل بیت پاکش به ویژه سید الشهدا (ع) را برای آن عزیز مسئلت می نمایم.

کد خبر 1783307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha