سید حسن نصرالله افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را باطل کرد

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه سیدحسن نصرالله افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را باطل کرد، گفت: شهید سیدحسن نصرالله به مراتب برای استکبار و صهیونیست خطرناک‌تر از سید حسن نصرالله خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد مختاری شامگاه شنبه (۷ مهر) در اجتماع مردمی محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان که در میدان ابوذر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در حقیقت این نوع مرگ و شهادت برای آن سید عزیز مایه افتخار و به تعبیر مقام معظم رهبری حق مسلم او بود که بعد از بیش از سه دهه مبارزه با یهود و اسرائیل غاصب و جنایتکار در راه خدا به شهادت برسد.

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله در راه دفاع از مظلومان لبنان و فلسطین به شهادت رسید، افزود: مکتب قرآن و اهل بیت (ع) بعد از ۱۴۰۰ سال چنین قدرتی دارد که می‌تواند چنین انسان‌های مجاهد و بزرگی را تربیت کند که دشمنان مستکبر را به خشم آورده و دل‌های آنها را سرشار از کینه کرده که اینگونه ناجوانمردانه با ده‌ها هزار تن بمب بر سر مردم و این سید مظلوم ریختند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سید حسن نصرالله اشد علی الکفار بود و استکبار از او به شدت به خشم آمده بود، گفت: ۳۲ سال است که دنبال شهید کردن سید حسن بودند، اما موفق نشدند و در این شرایط حساس بر اثر بعضی حواشی و مسائل این جسارت وقاحت را به خرج داد و این فاجعه را به بار آورد.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: البته مکتب ما اگر چه تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کند و انرژی و انسجام و هماهنگی بیشتر را باعث می‌شود اما رحلت پیامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) نتوانست خللی در مسیر حرکت توحیدی جامعه اسلامی ایجاد کند و این مسیر تداوم دارد.

وی افزود: وقتی شهید سلیمانی برای استکبار خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است بطور یقین این مطلب در مورد سید شهدای مقاومت هم مصداق دارد و شهید سید حسن نصرالله به مراتب برای استکبار و صهیونیست خطرناک‌تر از سید حسن نصرالله خواهد بود.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: سید حسن نصرالله افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را باطل کرد و در جنگ‌های متعدد شکست داد و آنان را از جنوب لبنان بیرون کرد اما آنها ناجوانمردانه با بمب‌های آمریکائی سید عزیز ما را به شهادت رسانند و این مایه ننگ و شرمساری که نمی‌توانند در جبهه‌های مستقیم رو در رو با ما بجنگد.

حجت الاسلام مختاری گفت: جنایت شهادت شهید مقاومت بطور یقین نشانه ضعف رژیم غاصب اسرائیل است و او را مستاصل کرده که بعد از یک سال روسیاهی باز همچنان روی خود را در دنیا سیاه‌تر کرد و این جنایت را انجام داد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد آمریکای مستکبر و رژیم اسرائیل جنایتکاری بتوانند این هدف شوم را بعد از ۳۲ سال محقق کنند جریان نفوذ بود.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: نفوذی‌هایی که گزارش دادند و هماهنگ با دشمن بودند باعث و بانی شهادت شهید سید حسن نصرالله شدند.

حجت الاسلام مختاری گفت: اگر جریان نفوذ در میدان و جنگ نظامی می‌تواند اینگونه فاجعه‌بار باشد یقیناً در جریان و نفوذ فرهنگی در کشور به مراتب خطرناک‌تر است.

به گفته وی؛ امروز خطر نفوذ جبهه مقاومت و کشور عزیز ما را تهدید می‌کند و مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ هشدار داده‌اند و باید مراقب باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب چندین سال پیش تاکید کردند که دوران بزن و در رو تمام شده است اما دلیل تعلل‌ها چیست که اینگونه دشمن وقیح شده است.

حجت الاسلام مختاری یادآور شد: خدا رحمت کند شهید آیت الله رئیسی را که با هماهنگی دولت و نیروهای مسلح و مردم از اسرائیل غاصب در قالب عملیات وعده صادق انتقام گرفتیم و اسرائیل هیچ غلطی نتوانست انجام دهد.

وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده هر موقع ضعف نشان داده‌ایم دشمن جسورتر شده است، گفت: از نیروهای مسلح می‌خواهیم با توجه به اینکه فرمان رهبری صادر شده است بدون هیچ تعللی انتقام شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله را از دشمن صهیون بگیرند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت افزود: عطر بهار انقلاب اسلامی به همه دنیا صادر شده است نباید ترسید و اجازه داد اسرائیل غاصب از خود جرات نشان دهد و چنین جسارتی انجام دهد.

حجت الاسلام مختاری تأکید کرد: از نیروهای مسلح می‌خواهیم زمینه اعزام نیروهای داوطلب را برای جنگیدن با جنایتکاران امریکایی و اسرائیلی فراهم کنند.

وی گفت: تقویت دولت را طبق فرمان مقام معظم رهبری لازم می‌دانیم و همچنان به رئیس جمهور اعتماد داریم و معتقدیم فرد متدینی است اما یقین داریم کسانی ایشان را احاطه کردند که در تصمیم‌گیری‌ها، ذلیلانه و التماسی به ایشان مشاوره می‌دهند اما درخواست داریم رئیس جمهور در مشاوران غرب‌زده خود تجدیدنظر کند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با این عظمت بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده است، متذکر شد: گویا بعضی‌ها در درون هنوز ماهیت آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و مستکبران را نمی‌شناسند.

کد خبر 1783327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha