عصر مقاومت و عهد نصر الله برای فتح قدس آغاز شد

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اکنون با این فوز عظیم و شهادت نصر الله، این عزیز امت، عصر مقاومت و عهد نصر الله برای فتح قدس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز در پی به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای صادر کرد که به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

قال الله تعالی فی سورة محمد : 

وَلَوْ یَشَاءُ اللَّهُ لَانْتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَکِنْ لِیَبْلُوَ بَعْضَکُمْ بِبَعْضٍ وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ (٤)سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ (٥)وَیُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَهَا لَهُمْ (٦)یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ (٧)وَالَّذِینَ کَفَرُوا فَتَعْسًا لَهُمْ وَأَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ (٨)ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ کَرِهُوا مَا أَنْزَلَ اللَّهُ فَأَحْبَطَ أَعْمَالَهُمْ 

با تالم و تاثر و اندوه فراوان خسارت سنگین و اندوهبار و شهادت عزتمندانه رهبر شجاع و فداکار حسینی حزب الله لبنان و فخر اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام برادر عزیز، آیت جهاد و ایمان و تقوی و عبد صالح و ولی خدا و منتظر حقیقی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سید حسن نصر الله تغمده الله برحمته الواسعة را به ساحت قدسی حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله و سایر مراجع بزرگوار تقلید و عموم اهل ایمان و رزمندگان جبهه مقاومت و امت اسلامی و مردم مقاوم و قهرمان لبنان و خانواده معظم و فرزندان این ابوالشهید تسلیت عرض می کنم.

 این جنایت وحشیانه، بر خلاف حقوق مخاصمات و اعراف و قوانین بین المللی و با بمب های سنگرشکن آمریکایی و اطلاع و موافقت آمریکا در سفر باند تبهکار به نیویورک انجام گردید.  

 شهید سرافراز آقای سید حسن نصر الله رضوان الله تعالی علیه سید شهدای راه فتح قدس است که در مسیر انبیاء و اوصیاء و خاتم أنبیاء محمد مصطفی و ائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین گام برداشت و به عنوان قهرمان بزرگ حسینی و سرباز رشید حضرت بقیة الله عجل الله تعالی فرجه الشریف و برپایه آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای اسلام و نهضت عاشوراء و نیز پیروی و وفاداری به ولایت امام خامنه ای دام ظله چندین نسل از حزب الله لبنان را فرماندهی کرد و بعد از دبیرکل شهید حزب الله آقای سید عباس موسوی رضوان الله تعالی علیه مقاومت اسلامی را به درختی تنومند و بارور و مقتدر و مستحکم تبدیل کرد به گونه ای که حزب الله با شهادت این رهبر بزرگِ خود، امروز با اقتدار و با تجدید سازمان داخلی خود قادر است، ضربه های سنگین تری به دشمن جنایتکار و خون‌آشام و تروریست صهیونیستی وارد سازد. و قطعا با به کارگیری آموزه های مکتب مقاومت شهید نصر الله خنده های شیطانی این دشمن پست را به گریه های طولانی تبدیل خواهد کرد. "ویومئذ یفرح المؤمنون بنصر الله"

  شهید نصر الله مالک اشتر ولایت در مقاومت بود. اکنون با این فوز عظیم و شهادت، نصر الله، این عزیز امت، عصر مقاومت و عهد نصر الله برای فتح قدس آغاز گردید و مسیر آزادی فلسطین و فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نزدیک‌تر شده است.

با این شهادت فداکارانه در راه دفاع از آرمان فلسطین و مردم مظلوم غزه ملت ها بیدارتر می شوند و حزب الله ومقاومت اسلامی قوی تر می شود و آزادگان و مستضعفین جهان در برابر جبهه استکبار جهانی آمریکا و صهیونیست پلید صف ارایی خواهد کرد. 

بدیهی است بازسازی امت اسلامی و تبدیل نقاط ضعف به قوت و تهدید به فرصت در برابر دشمن پست و وحشی و نیز تقسیم کار و ایفای نقش و انجام وظیفه و هماهنگی در جبهه مقاومت و مقابله با جریان نفوذ و خودباختگی و تقویت ایمان و امید و اجرای فرامین رهبری معظم راه پیروزی را هموار می کند.

 و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم 

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون 

۷/ ۷/ ۱۴۰۳ 

عباس کعبی

کد خبر 1783348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha