اسرائیل خود را در معرض اضمحلال می‌بیند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پیامی صادر و تاکید کرد؛ رژیم موقتی و کودک کش اسرائیل خود را در معرض نابودی و اضمحلال می‌بیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، پیام تسلیت فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان در پی شهادت سید حسن نصرالله:

بِسم اللّه الرّحمن الرّحیم 

وَلَاتَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان فرمانده محور لبنان سپاه قدس و یاران همراهش توسط رژیم غاصب اسرائیل باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد. 

این ترور ناجوانمردانه نشان داد که رژیم موقتی و کودک کش اسرائیل اکنون بیشتر از زمانی دیگری خود را در معرض نابودی و اضمحلال می‌بیند و برای بقای خود به این شرارت‌های کور و ناجوانمردانه دست می‌زند.

اگر چه امروز دنیای اسلام با شهادت این سید عزیز و بزرگوار دچار خسارت بزرگی شد، اما درخت تناور مقاومت آن چنان مستحکم و بالنده است که با رفتن یک فرمانده، رشد و بالندگی‌اش دچار وقفه نخواهد شد، بلکه توفنده‌تر از گذشته به حرکت خود ادامه خواهد داد. 

اینجانب شهادت این مجاهد راه مقاومت و همراهان فداکارش را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله اعظم (روحی له الفداه) و به محضر ولی امر مسلمین عالم حضرت امام خامنه‌ای (حفظ‌الله) و ملت ایران و امت واحده اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. 

کد خبر 1783353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha