شهادت سید مقاومت آزمونی برای جبهه حق علیه باطل

با به شهادت رساندن سید مقاومت زوال غدّۀ سرطانی جامعۀ بشری تسریع می‌شود که خود آزمونی برای جبهه حق علیه باطل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، یک ضایعه غم‌انگیز برای جبهه مقاومت و همه مسلمانان است، او که به عنوان یک عالم مجاهد و رهبری الهام‌بخش شناخته می‌شد، بیش از ۴۰ سال برای حق و عدالت مبارزه کرد و از مردم فلسطین و لبنان دفاع می‌کرد.

شهادت نصرالله نه تنها فقدانی برای حزب‌الله، بلکه آزمونی دشوار برای تمامی جبهه‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حامیان آن است، وی در این سال‌ها منبع الهام برای مقاومت اسلامی در برابر ظلم و ستم بود و با شجاعت و تیزبینی خود به عنوان یک الگو شناخته می‌شد.

رژیم خبیث صهیونیستی در جنایتی دیگر یکی از شاخه‌های پرثمر شجره طیبه مقاومت و یکی از فرزندان پاک اهل بیت (ع) را به شهادت رساند.

کثیف‌ترین انسان‌ها دست به ترور ناجوانمردانه‌ای یکی دیگر از اولیای خدا زدند که با مبارزه مؤثر و ماندگار با بزرگ‌ترین دشمنان بشریت بیشترین خدمت را به انسانیت کرد.

آمریکا همدست رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی، امام جمعه شهرستان مهران گفت: این جنایت، نشانه درندگی رژیم صهیونیستی است و دول غربی، به ویژه آمریکا، همدست این تروریست‌ها هستند.

شهادت سید مقاومت آزمونی برای جبهه حق علیه باطل

دفاع از فلسطین

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه دهلران گفت: شهید نصرالله در ۴۰ سال گذشته همواره برای نجات مسلمانان فلسطینی سینه سپر کرد و هیچگاه در دفاع از آنها درنگ نکرد.

شهادت سید مقاومت آزمونی برای جبهه حق علیه باطل

نابودی اسرائیل

مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان: شهادت خون پاکی است که در رگ‌های مرده جامعه تزریق می‌شود تا آن‌ها را زنده نگه دارد، شهادت فرمانده شجاع و دلاور جبهه مقاومت سید حسن نصرالله، خون تازه‌ای در رگ‌های مقاومت است و قطعا تقاص این خون پاک و به‌ناحق ریخته شده، اضمحلال اسرائیل غاصب و جنایت‌کار خواهد بود.

ملت ایران تا نابودی رژیم سفاک اسرائیل در کنار رزمندگان مقاومت خواهد بود و اجازه نخواهد داد آمریکای خونخوار و فرزند پلیدش اسرائیل، مقاومت را تضعیف کنند.

شهادت سید حسن نصرالله می‌تواند جرقه‌ای برای گسترش مبارزات جبهه مقاومت و تجدید عزم در برابر دشمنان مشترک باشد، این واقعه به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ مقاومت و مبارزات ضد استعماری به یاد خواهد ماند. 

سید حسن نصرالله با آموزه‌های اسلامی و مجاهدت‌هایش، رسالت خود را در راستای جهاد و مبارزه برای عدالت و آزادی ادامه خواهد داد و نسل‌های آینده از او و میراثش الهام خواهند گرفت.

کد خبر 1783383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha