شهید حسن نصرالله جبهه مقاومت را تقویت کرد

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: سید حسن نصرالله با ایجاد تحولات زیاد موجب تقویت جبهه حزب الله و این گروه مقاومت شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تسلیت شهید مقاومت سید حسن نصرالله اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در یک پیام ۹ مطلب و ویژگی را در خصوص این شهید سرافراز حزب‌الله ابلاغ کردند که یکی از آنها مجاهد کبیر، بود.

وی عنوان کرد: سید حسن نصرالله در زمانی که جبهه حزب‌الله آنچنان مطرح نبود با ایجاد تحولات زیاد موجب تقویت این گروه مقاومت شد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اذعان کرد: از دیگر صفات بارزه این شهید مقاومت ایجاد خود باوری در جوانان، استعدادیابی در افراد حزب اللهی و تقویت اعتماد به نفسی که تنها با صلابت و کاریزمای قدرتمندی و معنویتی که داشتند ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: بازسازی و بازیابی حزب‌الله و محوری کردن تشکیلات این گروه مقاومت با قدرت بلامنازع خود مورد تمجید همگان قرار گرفت.

وی افزود: مردم بی‌دفاع اسیای میانه مورد ظلم قرار گرفتن این مردم بی دفاع با اعتماد به نفس در آن شرایط در مقابل این رژیم ایستادند و مقاومت کردند.

شهادت حسن نصرالله بیانگر اهمیت وجودی ایشان در مقابله با رژیم غاصب بود

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اذعان کرد: این بمباران و هزینه تسلیحاتی برای به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله نشانه اهمیت وجودی سید مقاومت بود و قطعا رویش های جدیدی در بر خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: این شهادت وجدان‌های خفته را بیدار کرد و تا چند هزار تن نیروهای حزب الله را افزایش می دهد.

وی بیان کرد: امروز رژیم اشغالگر از دو ناحیه آسیب پذیر است، یکی حماس و دیگری حزب‌الله و هر دو را به شدت می‌کوبد و شهدای زیادی هم تحویل داده که امروز می‌طلبد همه با هم برای اینکه اسراییل را سر جای خود بنشانیم اقدام کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: این رژیم از جانب عدالت همیشه باید در تهدید باشد و جبهه های مختلف با روحیه‌ی جهاد طلبی و شهادت طلبی و حماسی باید ناامنی برای رژیم اشغالگر ایجاد کنند.

وی اذعان کرد: یک جوشش و رویش در دین هست که اتفاقات مبارک را رقم می زند و امیدواریم جانشین خوبی برای دبیرکل هم ایجاد کند هرچند با شناختی که از این سید بزرگوار داریم قطعا ایشان کسانی را تربیت کردند که مایه‌ی مباهات و افتخار باشد.

حسن نصرالله در داشتن موضع‌ها هوشمندانه دارای سبک و مکتب بودند

وی گفت: در این مجاهد شهید اولین چیز عالم بودن ایشان است، ورزیدگی و عالم و باسواد و معنویت ایشان که قطعا تدبر داشتند و در طراحی کردن و داشتن موضع های هوشمندانه فردی صاحب سبک و مکتب بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: شهید سید حسن نصرالله با حماسه‌ای که ایجاد کرده، یک رهبر فقید با اعمال و رفتار و گویش‌های پند محور در میان اعراب بودند و گردآوری سخنان ایشان چراغ راه آینده خواهد شد و لازم است که سخنرانی ایشان بازنگری شود و با حسرت آنرا مطالعه کنیم.

کد خبر 1783389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha