ستاد مساجد لرستان، شهادت مظلومانه دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با صدور بیانیه ای شهادت مظلومانه دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در این بیانیه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آمده است: شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و فرمانده شجاع و دلاور، شهید سید حسن نصرالله و یاران و همراهان ایشان را به محضر امام عصر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حزب‌الله سرافراز، رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 در ادامه این بیانیه آمده است: شهدای والامقام جبهه مقاومت با نثار خون پاک خود، برگ زرینی بر افتخارات اسلام و انقلاب اسلامی افزودند و ثابت کردند که راه مقاومت، راه پیروزی است.

در ادامه بیانیه افزوده شده است: دشمنان بدانند که شهادت این عزیزان، نه تنها خللی در عزم راسخ جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه اتحاد و همبستگی این جبهه را بیش از پیش مستحکم‌تر خواهد ساخت.

در این بیانیه افزوده شده است: با یاری خداوند متعال  آرمان آزادی قدس در آستانه تحقق شکوهمند و تاریخ‌ساز خود قرار دارد و به فضل الهی طومار رژیم غاصب و خبیث را در هم خواهد پیچید.

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه با محکومیت این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا و همه آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.

کد خبر 1783391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha