طرح ویزیت و درمان رایگان خانواده های نابارور اجرا می شود

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: یکی دیگر از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ادامه همایش و دوره آموزشی نفسی برای ایران، ویزیت و درمان رایگان بیش از ۲۰۰ نفر از خانواده های ناباور جنوب کرمان است.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری را جمعیت و جوانی جمعیت دانست و گفت: دغدغه رهبری در این زمینه بر مبنای تحلیل و پیش بینی های عالمانه و علمی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه مقوله جوانی جمعیت و فرزندآوری نیاز به فرهنگ سازی دارد، ابراز کرد: یکی از اقدامات فرهنگی و تبلیغی این اداره کل در بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری برگزاری همایش نفسی برای ایران است.
وی بیان کرد: این همایش از سری برنامه های قرارگاه شهید آوینی است که در قالب یک دوره آموزشی دو روزه برای کنشگران و فعالان مردمی جمعیت، تعدادی از ماماها و  بهرورزان هشت شهرستان جنوبی کرمان برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتیدی از قم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تبیین مباحث جمعیت و ارزش فرزند آوری برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: این کنشگران و فعالان مردمی، ماماها و بهرورزان پس از گذراندن این دوره آموزشی به عنوان فعالان جمعیت در جامعه جمعیت و ارزش فرزند آوری را تبیین می کنند.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در ادامه همایش و دوره آموزشی نفسی برای ایران، ویزیت و درمان رایگان بیش از ۲۰۰ نفر از خانواده های ناباور جنوب کرمان است.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: طرح ویزیت و درمان رایگان این خانواده ها با همکاری کانون رویای مادری که از نهادهای فعال مردمی در حوزه سلامت و فرزندآوری است، اجرا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد:  طرح ویزیت و درمان رایگان خانواده های نابارور با مدیریت خانم دکتر زهرا حسینی تبار در آبان ماه سال جاری انجام می شود.

کد خبر 1783393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha