شهادت سیدمقاومت جوانان باانگیزه تری را به صفوف حزب الله وارد می کند

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه شهادت سیدمقاومت برای جبهه مقاومت مثمر ثمر خواهد بود، گفت: جوانان با عزت و انگیزه تر و با شجاعت بیشتری در صف نیروهای رزمنده و حزب الله حضور پیدا خواهند کرد و به مبارزه با دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام علی ایزدی-متخصص مرکز تخصصی مهدویت و مدیر بخش پاسخگویی حرم مطهر حضرت معصومه(س)- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: سیدحسن نصرالله، شخصیتی دارای ابعاد گوناگون است. 

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های شخصیتی سیدحسن نصرالله، عالم بودن ایشان است، گفت: بُعد علمی سیدحسن نصرالله کمتر مورد توجه قرار گرفته است و دومین ویژگی ایشان عالم مجاهد بودن است. 

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه دشمن شناسی سیدحسن نصرالله و دشمنی با دشمنان دین خدا و مستضعفان مثال زدنی است، گفت: از دیگر ویژگی های سیدحسن نصرالله می توان به این اشاره کرد که ایشان یک شخصیت مبارز بین المللی است که نه تنها مسلمانان بلکه سایر مستضعفان جهان به ایشان اقتدا می کردند. 

مدیر بخش پاسخگویی حرم مطهر حضرت معصومه(س) عنوان کرد: شهادت سیدحسن نصرالله پیامدهای گوناگونی در منطقه خواهد داشت و یک پیامد ابتدایی این است که دشمن خیال می کند با شهادت ایشان خدشه ای در مقاومت و مبارزه مردم لبنان اتفاق خواهد افتاد اما این ظاهر امر است. 

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: اما شهادت سیدحسن نصرالله پیامد مهمتری خواهد داشت و شهادت ایشان از حیاتش برای جبهه مقاومت و حزب الله مثمر ثمرتر خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه بعد از سوگواری برای شهادت سید مقاومت، واکنش مردم ایران و مستضعفان جهان دفاع از مردم فلسطین و لبنان خواهد بود، افزود: در گذشته رهبران مقاومت بسیاری به شهادت رسیدند اما مقاومت و مبارزه تعطیل نشد. 

مدیر بخش پاسخگویی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه امروز حزب الله قدرتمند در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است، گفت: جوانان با عزت و انگیزه تر و با شجاعت بیشتری در صف نیروهای رزمنده و حزب الله حضور پیدا خواهند کرد و به مبارزه با دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد.

کد خبر 1783402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha